کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد جدایی از این تیم برایش امکان‌پذیر و قابل هضم نبوده است.

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد جدایی از این تیم برایش امکان‌پذیر و قابل هضم نبوده است. مهران گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از زمانی که در تیم‌های پایه بودم تا الان ۱۳ سال می‌گذرد و در این سال‌ها همیشه خوشحال بودم که پیراهن گل‌گهر را بر تن می‌کنم. فکر کردن به جدایی از گل‌گهر برای من قابل هضم و امکان‌پذیر نیست و خیلی خوشحالم که دوباره پیراهن این باشگاه را بر تن می‌کنم. امیدوارم با کمک بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و هواداران فصل خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند فصل آینده برای قهرمانی بجنگد؟»، تصریح کرد: پیش‌بینی درست نیست، ولی قطعاً تیم ما در فصل آینده هدف‌های بزرگتری دارد و امیر قلعه‌نویی و مدیران باشگاه درصدد بستن یک تیم پرقدرت هستند. ما فصل گذشته هم تیم فوق‌العاده‌ای داشتیم و اگر هفت امتیاز از گل‌گهر کسر نمی‌شد بدون شک برای قهرمانی می‌جنگیدیم.

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر در مورد جدایی سعید صادقی از این تیم ظاهراً با ناراحتی باشگاه و هواداران تیم گل‌گهر همراه شده است، یادآور شد: در فوتبال باید شاهد جابه‌جایی بازیکن و مربی باشیم و این موضوع عجیب نیست، به همین دلیل نمی‌توان صادقی را بابت جدایی از گل‌گهر سرزنش کرد. یک تیم هیچ وقت به یک بازیکن متکی نیست و مطمئن باشید گل‌گهر راه خودش را ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.