کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به رأی صادره کمیته اخلاق در خصوص امیرسام نصیری، بازیکن باشگاه مس رفسنجان در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر رأی صادره، سعید طرزی به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی و ۱۰ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی دیدار تیم‌های فوتسال صنعت کرمانشاه و جنرال ویند سقز برگزار و از سوی یاسین جوانمردی، بازیکن تیم جنرال ویند سقز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است. تیم جنرال ویند سقز به دلیل داشتن ۴ بازیکن اخطاری، باید ۴۰ میلیون ریال پرداخت کند.

* مسابقه فوتبال ساحلی نیروی زمینی و پترو نیرو سازان پنتا تهران برگزار و از سوی محمدرضا کریم عبدی، بازیکن تیم پترو نیرو سازان پنتا تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* علیرضا امیدی، تدارکات تیم پترو نیرو سازان پنتا تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.