باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با فرمول جدید هم نتوانست اینتر را برای فروش مدافع اسلواکیایی‌اش متقاعد کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با فرمول جدید هم نتوانست اینتر را برای فروش مدافع اسلواکیایی‌اش متقاعد کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که به دنبال به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار از اینتر است؛ برای عملی کردن این انتقال قصد وارد کردن یکی از بازیکنانش به این معامله را دارد. بر اساس گزارش نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا؛ پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی داده و یولیان دارکسلر هافبک آلمانی‌اش را هم وارد این معامله کرده تا مدافع اسلواکیایی نراتزوری را به خدمت بگیرد اما اینتر تمایلی به این کار ندارد و تنها خواهان فروش نقدی اشکرینیار است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیش از این پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی به اینتر بابت اشکرینیار داده بود که از جانب این باشگاه ایتالیایی رد شد. پاریسی‌ها اما همچنان مصمم به جذب این مدافع ۲۷ ساله و در تلاش برای رسیدن به توافق با اینتر هستند. اینتری‌ها اما می‌خواهند از فروش اشکرینیار چیزی در حدود ۷۰ میلیون یورو به دست بیاورند.

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر باید در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری حدود ۶۰ میلیون یورو از فروش بازیکن درآمدزایی داشته باشد و دستمزد بازیکنان اینتر را هم ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش دهد.

اشکرینیار که در سال ۲۰۱۷ از سامپدوریا به اینتر پیوست و تا سال ۲۰۲۳ هم تحت‌ قرارداد این باشگاه ایتالیایی است؛ تا کنون در ۲۱۵ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۱ گل هم به ثمر رسانده است.

او تاکنون با نراتزروی یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.