مدافع تیم ملی کشورمان از کار سخت شاگردان دراگان اسکوچیچ در گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

مدافع تیم ملی کشورمان از کار سخت شاگردان دراگان اسکوچیچ در گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با نشریه «العرب» قطر، درباره انتقالش به تیم الاهلی اظهار داشت: حسی عالی دارم و قول می‌دهم تمام تلاش خود را بکنم تا از پس این چالش بربیایم. از روز اول از شرایط راضی بودم و هیجان زیادی دارم. در تیم ملی و پرسپولیس سال‌ها کنار کنعانی‌زادگان بازی کردم و همدیگر را به‌خوبی می‌شناختیم. او شناخت خوبی درباره جوّ تیم داد و مرا متقاعد کرد.

وی در مورد سایر پیشنهادهای خود از باشگاه‌های مختلف بیان کرد: پیشنهادهایی از ایران، امارات، اروپا و دو تیم دیگر قطری داشتم. با این حال می‌خواستم در دوحه کنار خانواده‌ام بمانم و سرمربی تیم نیز احساس خوبی به من داد. امسال جام جهانی برگزار می‌شود و فصلی استثنائی خواهیم داشت. همه تیم‌ها می‌خواهند به اهداف خود برسند و می‌خواهیم الاهلی نتایج خوبی کسب کند. در هر تیمی امیدوارم بیشترین جام‌های ممکن را کسب کنم.

مدافع پیشین الریان راجع به حضورش در این تیم یادآور شد: در سال اول فصل خوبی داشتم، اما فصل گذشته در برخی دیدارها به‌عنوان مدافع کناری به میدان رفتم. من بهترین مدافع آسیا شدم و می‌خواستم در پست مدافع وسط بازی کنم. در این پست برای خودم نامی دست و پا کردم، اما در الریان به‌عنوان دفاع راست یا چپ بازی کردم. مربی تیم ملی ایران در این باره احساس نگرانی کرد، اما در هر بازی عملکرد خوبی داشتم. باشگاه الریان برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفت.

خلیل‌زاده درباره شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: با حضور آمریکا، انگلیس و ولز گروه دشواری داریم. این تیم‌ها بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند، اما ما هم ایران هستیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران ایرانی را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.