هافبک پیشین پاری‌سن‌‌ژرمن همچنان در صدر فهرست خرید‌های تابستانی بانوی پیر قرار دارد اما در صورت ناکامی در جذب وی، بیانکونری به سراغ بازیکن جالوروسی خواهد رفت.

هافبک پیشین پاری‌سن‌‌ژرمن همچنان در صدر فهرست خرید‌های تابستانی بانوی پیر قرار دارد اما در صورت ناکامی در جذب وی، بیانکونری به سراغ بازیکن جالوروسی خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شد که با توجه تعلل آنخل دی‌ماریا در دادن پاسخ نهایی به باشگاه یوونتوس برای عقد قرارداد، این باشگاه قصد دارد چند روز دیگر نیز منتظر او بماند.

دی‌ماریا با پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن بازیکن آزاد است و گویا خود او ترجیح می‌دهد که به بارسلونا برود و در صورت ناتوانی این باشگاه در جذب او راهی یوونتوس شود. با این وجود یوونتوسی‌ها قصد دارند منتظر بمانند، چرا که مربی‌شان ماسیمیلیانو آلگری تأکید ویژه‌ای بر خرید این بازیکن آرژانتینی دارد.

دی‌ماریا گزینه اصلی یوونتوس است اما این تیم یک نقشه دوم هم دارد که آن را در صورت ناکامی در جذب بازیکن آرژانتینی عملی خواهد کرد. طبق ادعای نشریه استمپا؛ یووه نیکولو زانیولو را به عنوان گزینه جایگزین دی‌ماریا در نظر دارد تا در صورتی که دی‌ماریا راهی بارسلونا شد با بازیکن ایتالیایی خط میانی‌اش را تقویت کند، البته باید دید که آیا ژوزه مورینیو، سرمربی رمی‌ها حاضر خواهد شد که یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنانش را از دست بدهد.

یوونتوسی‌ها در حالی که منتظر پاسخ دی‌ماریا هستند، اهدافی دیگر را هم دنبال می‌کنند که یکی از آنها خرید آندره‌آ کامبیاسو دفاع چپ ۲۲ ساله تیم جنواست و دیگری مارکو آرناتوویچ مهاجم تیم بولونیا به عنوان یک ذخیره برای دوشان ولاهوویچ است. در همین حال به نظر می‌رسد که بازگشت پل پوگبا به تورین هم طی چند روز آینده قطعی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.