«آیاندا پاتوسی» هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرینات تیم کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی شرکت کرد اما پیوستنش به این تیم تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی با تیم فولاد خوزستان به پایان رسیده است و این بازیکن هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد و یا جدایی از فولاد نگرفته است.

پاتوسی مورد توجه تو باشگاه کایزر چیفز همراه با اورلاندو پیراتز قرار گرفته است اما فعلاً به صورت رسمی خبری از مذاکره او با این دو باشگاه منتشر نشده است.

پاتوسی که این روزها در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، در تمرینات تیم سابق خود یعنی کیپ تاون سیتی دیده شده است. همین موضوع گمانه زنی‌هایی مبنی بر پیوستن او به این تیم را در پی داشته است.

با این حال «جولیان بیلی» مسئول رسانه‌ای باشگاه کیپ تاون گفت: در حال حاضر اتفاقی نیفتاده است. پاتوسی در پایان هر فصل فوتبال از ایران به کیپ تاون می‌آید و در زمان تعطیی، با ما تمرین می‌کند. او مثل هر سال اینجا است.

وی افزود: در چند سال گذشته او برای تمرینات پیش فصل به ما ملحق می‌شود چون آنها (تمرین در ایران) خیلی دیرتر از ما شروع می‌کنند. مطمئن هستم که باشگاه در حال تقویت و جذب بازیکن است اما در مورد پاتوسی در حال حاضر او طبق رویه هر سال با ما تمرین می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.