سیمونه اینزاگی قصد دارد همچنان از سمیر هندانوویچ به عنوان دروازه‌بان اول خود در فصل پیش‌ رو استفاده کند.

سیمونه اینزاگی قصد دارد همچنان از سمیر هندانوویچ به عنوان دروازه‌بان اول خود در فصل پیش‌ رو استفاده کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سمیر هندانوویچ که قرارداد فعلی‌اش با اینتر در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد، پاداش عملکرد خوبش در فصل اخیر را با دریافت پیشنهاد تمدید یک ساله قراردادش البته با کاهش حقوق دریافت کرده و به زودی پای قرارداد جدید را امضا خواهد کرد، به خصوص حالا که از باقی ماندنش در ترکیب اصلی نراتزوری اطمینان حاصل پیدا کرده است.

بر اساس گزارش نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا؛ هندانوویچ فصل پیش‌ رو همچنان دروازه‌بان اول اینتر خواهد بود و به دفاع از دروازه نراتزوری خواهد پرداخت. آندره اونانا خرید جدید اینتر هم دروازه‌بان ذخیره اینتر خواهد بود تا با شرایط تیم سازگار شود و خودش را در تیم جا بیندازد. مدیران اینتر به هندانوویچ اطمینان داده‌اند که او همچنان پازل مهمی از پروژه تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی است.

هندانوویچ ۳۷ ساله که در سال ۲۰۱۲ از اودینزه به اینتر پیوست، تاکنون در ۴۳۹ بازی در درون دروازه این تیم ایستاده است و با این تیم یک قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.