فدراسیون فوتبال در حالی برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات این فدراسیون اطلاعیه صادر کرده است که صحبتی از ثبت‌نام نایب رئیس سوم در میان نیست.

فدراسیون فوتبال در حالی برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات این فدراسیون اطلاعیه صادر کرده است که صحبتی از ثبت‌نام نایب رئیس سوم در میان نیست. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال که از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم به مجمع ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ معرفی شده بود، بیش از دو ماه است به اتهام کلاهبرداری شبکه‌ای در بازداشت به سر می‌برد، نایب رئیسی که از ابتدا نیز حضورش در فدراسیون فوتبال جای نگرانی داشت و بسیاری با توجه به سابقه او در باشگاه بادران این حضور را حاشیه‌ساز می‌دانستند. کما اینکه در نهایت این نگرانی‌ها رنگ واقعیت گرفت و فعالیت شبکه‌ای موسوی در پرحاشیه‌ترین روزهای فدراسیون فوتبال گریبانگیر این مجموعه شد.

حالا که فوتبال تا حدودی رنگ آرامش به خود گرفته است و قرار شده ۸ شهریور ماه نیز انتخابات آن برای مشخص شدن تکلیف فدراسیون فوتبال برگزار شود، یک نکته از چشم به دور مانده است. حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتخابات ۸ شهریور ماه و ثبت‌نام کاندیداها اعلام کرده است که انتخابات برای چهار پست هیئت رئیسه در سمت‌های رئیس، نایب رئیس اول و دوم و همچنین نماینده باشگاه‌ها صورت خواهد گرفت و اشاره‌ای به وضعیت نایب رئیس سوم نشده است.

جلسات دو ماه اخیر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شده که شهره موسوی یا در این جلسات حضور نداشته یا از طریق اینترنتی در جلسات حضور پیدا کرده است. آنهم در حالی که اگر عضوی از هیئت رئیسه در چهار جلسه متوالی غیبت داشته باشد، پست او بلاتصدی شده و فردی دیگر باید جایگزین شود. قرار نیست درباره اتهام کیفری شهره موسوی قضاوتی صورت بگیرد، اما وقتی مدت‌هاست نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در بازداشت به سر می‌برد، تلاش برای حفظ کرسی او چه معنایی دارد؟ چرا در فدراسیون فوتبال با حضور اینترنتی او در جلسات هیئت رئیسه، شرایطی فراهم شده است تا این کرسی برای وی حفظ شود و حالا هم که انتخابات در پیش است، هنوز تکلیف نایب رئیس سوم مشخص نیست؟

سؤالی هم که از حسن کامرانی‌فر به‌عنوان دبیر برگزاری مجمع مطرح می‌شود، این است که چرا برای انتخاب نایب رئیس سوم اقدامی صورت نگرفته است؟ فارغ از اینکه رئیس جدید حق انتخاب نواب رئیس خود را دارد، این مسئله تعجب‌برانگیز است که چگونه فدراسیون تکلیف نایب رئیس سوم را مشخص نمی‌کند، آنهم در حالی که این شخص به دلیل اتهاماتی که نسبت به او وجود دارد، در بازداشت به سر می‌برد و این خلأ می‌تواند به فوتبال کشور نیز ضربه بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.