هافبک چند فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به خاطر نزدیک بودن جام جهانی قطر، قصد دارد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد.

هافبک چند فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به خاطر نزدیک بودن جام جهانی قطر، قصد دارد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنخل دی‌ماریا که با پایان یافتن فصل ۲۲-۲۰۲۱ به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و حالا قصد دارد فوتبال حرفه‌ای‌اش را در لیگی دیگر دنبال کند، گفته می‌شود یوونتوس یا بارسلونا مقصد بعدی او خواهد بود.

این هافبک آرژانتینی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» درباره علاقه‌مندی پرافتخارترین تیم سری A ایتالیا نسبت به جذب او گفت: یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا است و یکی از تیم‌هایی است که نسبت به جذب من علاقه‌مند است. در حال حاضر به پیشنهادهایم فکر می‌کنم و در عین حال از تعطیلات با خانواده‌ام لذت می‌برم.

وی افزود: همچنان این ایده را در سر دارم که روزی برای بازی به آرژانتین بازگردم. کل خانواده من در آرژانتین خوشحال هستند و همچنین می‌خواهم وقتی به تیم روساریو سنترال بازگشتم به لحاظ فیزیکی در آمادگی لازم باشم.

هافبک پیشین پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: جام جهانی ۲۰۲۲ نزدیک است، به همین خاطر در حال حاضر می‌خواهم به بازی در بالاترین سطح در اروپا ادامه دهم. سپس به بازگشت به آرژانتین به طور جدی فکر خواهم کرد.

او در هفت سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن، در ۲۹۵ بازی به میدان رفت و آمار ۹۳ گل‌زده و ۱۱۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.