نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های لیگ برتری به احتمال فراوان تا پایان هفته برگزار خواهد شد تا زمان آغاز لیگ برتر مشخص شود.

نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های لیگ برتری به احتمال فراوان تا پایان هفته برگزار خواهد شد تا زمان آغاز لیگ برتر مشخص شود. سهیل مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره سفر خود به استان کرمان برای بررسی شرایط استادیوم‌های این استان اظهار داشت: از ورزشگاه‌های استان کرمان و استادیوم‌های در حال ساخت این استان بازدید کردیم. ورزشگاه‌های شهدای مس کرمان، مس رفسنجان و شهر بابک در حال ساخت است و کارها به‌صورت همزمان پیش می‌رود. برخی موارد به اصلاح نیاز دارد که استقبال خوبی از آن شد.

وی در مورد مشکلات استادیوم خانگی مس کرمان بیان کرد: ورزشگاه شهدای مس کرمان برای فصل جدید به احتمال قریب به یقین آماده نمی‌شود و باشگاه مس قول داد ورزشگاه شهید باهنر را اصلاح کند. درخواست کردیم این استادیوم را تا شروع مسابقات برسانند تا میزبانی به شهر کرمان اهدا شود. گیت‌ها و عدم وجود صندلی در برخی سکوها عمده مشکل ورزشگاه شهید باهنر است، اما این ورزشگاه مشکلات کوچک دیگری هم دارد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به بازدیدهای نمایندگان این سازمان از ورزشگاه‌های مختلف به تسنیم گفت: در هفته‌های پیش رو به استان‌های خوزستان، اصفهان و مرکزی هم می‌رویم و از ورزشگاه‌های این استان‌ها بازدید می‌کنیم. برای آذربایجان شرقی هم نواقص را به باشگاه تراکتور اعلام کرده بودیم و امیدوارم شرایط ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به ثبات بیشتری برسد.

مهدی درباره زمان برگزاری نشست هم‌اندیشی سرمربیان تیم‌های لیگ برتر برای تعیین زمان بازی‌ها تصریح کرد: می‌خواستیم این نشست را زودتر برگزار کنیم که سرمربی بسیاری از تیم‌ها مشخص نشده بود. اکنون مربیان ۸۵ درصد تیم‌ها مشخص شده‌اند و تلاش می‌کنیم این جلسه را تا پایان هفته برگزار کنیم. امیدوارم سرمربیان همه تیم‌ها را در این جلسه داشته باشیم و تاریخ قرعه‌کشی لیگ برتر و آغاز مسابقات را با هماهنگی مربیان و البته دراگان اسکوچیچ تعیین کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.