ستاره الجزایری تیم فوتبال منچسترسیتی، قراردادش را با این تیم طوری تمدید خواهد کرد که عملاً او را تا پایان دوران بازیگری‌اش به قهرمان لیگ برتر انگلیس متعهد می‌کند.

ستاره الجزایری تیم فوتبال منچسترسیتی، قراردادش را با این تیم طوری تمدید خواهد کرد که عملاً او را تا پایان دوران بازیگری‌اش به قهرمان لیگ برتر انگلیس متعهد می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ ریاض محرز آماده عقد قراردادی طولانی مدت با منچسترسیتی که می‌تواند عملاً او را تا پایان دوران بازیگری‌اش در این تیم نگه دارد.

محرز ۳۱ ساله هنوز یک فصل دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و به ازای آن هفته‌ای ۱۶۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد اما باشگاه قصد دارد که قرارداد او را تمدید کند و بازیکن الجزایری هم تمایل دارد که تا پایان دوران بازی‌اش در سیتی بماند.

محرز در منچستر زندگی آرامی دارد و به زودی اولین فرزندش هم متولد خواهد شد و به همین دلیل دلیلی برای ترک تیم فعلی‌اش نمی‌بیند. برخلاف گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ که به نظر می‌رسد فصل آینده جایی در ترکیب تیم تحت هدایت پپ گواردیولا نداشته باشند، سیتی نمی‌خواهد ستاره سابق لسترسیتی را از دست بدهد.

به گزارش سان، محرز خواهان عقد یک قرارداد سه ساله جدید با امکان تمدید برای سال چهارم است. سیتی نمی‌خواهد محرز را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد، بازیکنی که سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۶۰ میلیون پوندی به آبی‌پوشان منچستر پیوست و در ۱۸۹ بازی‌اش برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا ۶۳ گل زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.