ورزشگاه مس کرمان که در دهه ۸۰ پذیرای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، برای میزبانی از لیگ برتر فوتبال با دو مشکل مواجه شده است.

ورزشگاه مس کرمان که در دهه ۸۰ پذیرای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود، برای میزبانی از لیگ برتر فوتبال با دو مشکل مواجه شده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در روزهای گذشته، به استان کرمان سفر کرد و به بررسی شرایط ورزشگاه‌های این استان، برای میزبانی از بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال پرداخت.

مسئله اصلی برای کرمان، ورزشگاه شهید باهنر است که فصل گذشته از دیدارهای خانگی مس کرمان میزبانی می‌کرد. با توجه به اینکه ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای مس تا سال آینده آماده نخواهد شد، نارنجی‌پوشان باید در استادیوم شهید باهنر به مصاف رقبا بروند که این ورزشگاه با مشکلاتی روبه‌روست.

بخش زیادی از سکوهای تماشاگران ورزشگاه شهید باهنر صندلی ندارد و هواداران مجبور هستند که روی سکوها بنشینند. مدیران سازمان لیگ به این موضوع ایراداتی وارد کرده‌اند که مدیران مس کرمان باید به فکر برطرف کردن آن باشند. استادیوم شهید باهنر همچنین برای ورود هواداران گیت ندارد که باید این مشکل هم برطرف شود.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت: باشگاه مس قول داد ورزشگاه شهید باهنر را اصلاح کند. درخواست کردیم این استادیوم را تا شروع مسابقات برسانند تا میزبانی به شهر کرمان اهدا شود. گیت‌ها و عدم وجود صندلی در برخی سکوها عمده مشکل ورزشگاه شهید باهنر است، اما مشکلات کوچک دیگری هم در این ورزشگاه دیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.