بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، صحبت کردن درباره رقم قرارداد سرمربی سرخپوشان فایده‌ای ندارد و فقط باعث به وجود آمدن اختلاف و به حاشیه رفتن این تیم خواهد شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، صحبت کردن درباره رقم قرارداد سرمربی سرخپوشان فایده‌ای ندارد و فقط باعث به وجود آمدن اختلاف و به حاشیه رفتن این تیم خواهد شد. بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها پس از اینکه فصل گذشته نتوانستند ششمین قهرمانی پیاپی را کسب کنند، در فصل نقل‌وانتقالات خیلی زودتر از باشگاه‌های دیگر دست به کار شدند و به عقیده من خیلی عالی کار کردند. تا اینجا پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در فصل نقل‌وانتقالات داشته و از رقبایش جلو زده است.

وی ادامه داد: کادر فنی باید از الان به فکر برنامه‌ریزی برای شروع تمرینات و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب باشد تا لیگ را از ابتدا با قدرت شروع کنیم. بزرگ‌ترین اتفاقی که پرسپولیس در فصل جدید باید از آن دوری کند، حاشیه است، از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همه باید تمرکزشان روی بازی‌ها و قهرمانی فصل آینده باشد. فصل گذشته حواشی زیادی پیرامون تیم بود که ذهن سرپرست، سرمربی و سایر عوامل را درگیر کرده بود و همین مسئله باعث شده بود که گل‌محمدی و دستیارانش و همین‌طور بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش صحبت‌هایی که در روزهای گذشته در مورد قرارداد ۴۰ میلیاردی گل‌محمدی مطرح شد، عنوان کرد: قطعاً در این مورد درویش و مدیریت باشگاه باید پاسخگو باشند. قرارداد گل‌محمدی چه هزار تومان باشد و چه صد میلیارد، مدیرعامل باشگاه باید جوابگو باشد. به هر حال این صحبت‌ها همیشه وجود داشته است و خیلی چیز تازه‌ای نیست و جای انتقاد ندارد. سرمربی تیم زمان انعقاد قرارداد پیشنهادش را داده و مدیریت باشگاه هم قبول کرده است و الان گل‌محمدی تقصیر ندارد. در هر صورت صحبت بیش از حد در این باره، هیچ فایده‌ای ندارد، فقط باعث به وجود آمدن اختلاف و به حاشیه رفتن پرسپولیس می‌شود.

داداش‌زاده در پاسخ به این سؤال که «حضور دو مربی پرتغالی در کادر فنی سپاهان و استقلال می‌تواند کار را برای پرسپولیس قهرمانی سخت کند؟»، تصریح کرد: این مربیان پرتغالی هستند که بعد از حضور در فوتبال ایران متوجه می‌شوند که فوتبال چیست و چرا پرسپولیس تا این اندازه در ایران و آسیا محبوب است. چون ساپینتو و مورایس با دیدن پرسپولیس تازه متوجه می‌شوند که مهدی طارمی از چه تیمی به لیگ پرتغال و تیم پورتو رسیده و توانسته است به قهرمانی تیمش در لیگ پرتغال کمک کند. فصل آینده لیگ فشرده‌ای خواهیم داشت و کل اعضای تیم باید با صد درصد تمرکز پای کار باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.