مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به بحث معاوضه بازیکن این تیم با بازیکن استقلال واکنش نشان داد و درباره خبر مذاکره با پیام نیازمند توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا گرشاسبی امروز یکشنبه درباره آخرین شرایط تیم فولاد به شبکه تلویزیونی خوزستان گفت: ابتدا از همه هواداران فولاد و مردم خوزستان به دلیل سکوتی که در بحث نقل و انتقالات اختیار کردیم عذرخواهی می‌کنم، با توجه به رقابتی که در بحث نقل و انتقالات وجود دارد اگر در سکوت این کار را انجام نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم با این بازیکنان به توافق برسیم.

وی افزود: تمام اعضای هیات مدیره و کادر فنی دست به دست هم دادیم تا یک تیم قدرتمند را روانه لیگ و جام قهرمانان آسیا کنیم زیرا تنها نماینده کشور در آسیا هستیم و باید از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا معاوضه کوشکی و رضاوند بین باشگاه فولاد و استقلال صحت دارد؟ گفت: تا این لحظه اصلاً چنین چیزی صحت ندارد اما در بحث تقویت تیم و نقل و انتقالات همه چیز به خواسته سرمربی تیم بر می‌گردد که لیست مورد نظرش را به ما اعلام کرده است.

مدیرعامل فولاد در خصوص جذب پیام نیازمند و اینکه گفته می‌شود که انتقال این بازیکن تا ۷۰ درصد پیش رفته است، افزود: نیازمند تحت قرارداد باشگاه دیگری (پورتیموننزه پرتغال) است و اخلاقی نیست که بخواهیم با او وارد مذاکره شویم، شهاب گردان از خوب های تیم است ولی نیاز به یک بازیکن کمکی دارد که امیدوارم بتوانیم نفری را که جزو لیست آقای نکونام است جذب کنیم.

وی ادامه داد: جواد نکونام لیستی را به ما ارائه داده که با کمک خود او در تلاش برای جذب آنها هستیم البته تعدادی از آنها را جذب کردیم. قطعاً نکونام دنبال بازیکنان دیگری است که در بین آنها بازیکن خارجی هم وجود دارد.

گرشاسبی در پایان در خصوص لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی این تیم تاکید کرد: «شیمبا» از فولاد جدا شده و در لیست این فصل قرار ندارد و سعی خواهیم کرد طی مراسمی از زحمات او تقدیر کنیم.

تیم فولاد خوزستان تاکنون با احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری و علی قربانی برای فصل آینده قرارداد بسته و قرارداد وحید حیدریه را تمدید کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.