فرایند ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت برخط و از طریق سامانه مربوطه انجام خواهد شد و داوطلبان پس از ثبت نام به منظور تحویل مدارک و مستندات در محل فدراسیون حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیته‌های بدوی و استیناف انتخابات فدراسیون عنوان کرد: پیرو مصوبه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که دهم خرداد برگزار شد، مقرر شد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای انتخاب برخی از اعضای هیأت رئیسه که شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم و نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون خواهد بود در تاریخ ۸ شهریورماه برگزار شود و اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد. به دنبال انجام این امر فدراسیون فوتبال مقدمات کار خود را مطابق اساسنامه و مقررات انتخاباتی آغاز کرده و برای انجام آن برنامه زمان بندی دقیقی شامل تمامی مواعد انتخاباتی تهیه و به کلیه مبادی مربوطه ارجاع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بسیاری از فعالیت‌های مربوط به برگزاری انتخابات بر عهده کمیته‌های مرتبط فدراسیون شامل کمیته‌های بدوی و استیناف انتخابات است که آغاز شده و با توجه به فاصله زمانی باقیمانده تا برگزاری مجمع انتخاباتی در تاریخ هشتم شهریورماه، اولین جلسه با این اعضا هفته گذشته به منظور تبیین و مرور دستورالعمل‌ها، تدوین تقویم و بررسی مسیر روند انتخابات در محل فدراسیون برگزار شد.

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: مطابق اساسنامه و همچنین با توجه به برنامه زمان بندی، فراخوان برگزاری این انتخابات تهیه شد که پس از تأیید در روزنامه‌های کثیرالانتشار و سایت فدراسیون منتشر خواهد شد. طبق اساسنامه باید ۶۰ روز قبل از انتخابات این امر صورت پذیرد. به جهت اینکه ۶۰ روز قبل آن روز جمعه ۱۰ تیرماه می‌باشد که روز تعطیل رسمی است، این فراخوان روز پنجشنبه ۹ تیرماه منتشر می‌شود. همچنین جلسات طبق اساسنامه و مقررات انتخابی برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

کامرانی فر در ادامه در خصوص زمان ثبت نام کاندیداها گفت: از ۱۴ تا ۲۰ تیرماه زمان ثبت نام متقاضیان و کاندیداها در فدراسیون است. در مدت یک هفته تعیین شده، همه متقاضیان با مراجعه به سامانه برخط فدراسیون برای برگزاری مجامع می‌توانند درخواست شأن را برای شرکت در پست‌های مد نظر ارائه کنند و پس از آن و در مهلت یک هفته‌ای یاد شده و پس از ثبت نام در سامانه و طبق اساسنامه برای تحویل اصل مدارک و مستندات در محل فدراسیون حضور پیدا کرده و آن را تحویل دبیرخانه مجمع دهند. آنچه مسلم است در نهایت مدارک برای بررسی و تأیید صلاحیت کاندیداها تحویل کمیته بدوی و در صورت نیاز کمیته استیناف انتخابات می‌شود.

دبیرکل فدراسیون در پایان اظهار داشت: مجمع بسیار مهمی را در پیش داریم که قرار است در آن رئیس فدراسیون انتخاب شود. از همه رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال تقاضا داریم در خصوص این امر مهم ما را یاری کنند. همچنین سال جام جهانی را داریم و تیم ملی فوتبال کشورمان در آینده‌ای نزدیک باید در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کند، بنابراین نیاز داریم تا با آرامش و تمرکز این مسیر را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.