یک رسانه در اسپانیا ادعا کرد مدیر برنامه‌های ستاره برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن او را با رقم بسیار پایین‌تر از رقم انتقالش به این تیم، به بارسلونا پیشنهاد داده است.

یک رسانه در اسپانیا ادعا کرد مدیر برنامه‌های ستاره برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن او را با رقم بسیار پایین‌تر از رقم انتقالش به این تیم، به بارسلونا پیشنهاد داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، «خوسه آلوارس آیا» گزارشگر برنامه تلویزیونی چیرینگیتوی اسپانیا مدعی شد مدیر برنامه‌های نیمار به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده است که این بازیکن برزیلی را با رقمی بسیار پایین‌تر از آنچه که او را سال ۲۰۱۷ به پاری‌سن‌ژرمن فروخت، از تیم فرانسوی پس بگیرد.

خوسه آلوارس آیا اظهار داشت: بارسلونا از طریق واسطه‌های باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و پینی زاهاوی (مدیر برنامه‌های لواندوفسکی) مطلع شده است که می‌تواند با پرداخت تنها ۵۰ میلیون یورو نیمار را در بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال بخرد. نیمار هم به بازگشتش به بارسلونا خوش‌بین است، اما در حال حاضر بارسلونا به گزینه برگرداندن نیمار فکر نمی‌کند، چرا که روی جذب لواندوفسکی تمرکز دارد. با این حال با شناختی که از لاپورتا دارم خیلی دور از ذهن نیست که او یک نیمار متعهد را پرچمدار پروژه ورزشی‌اش کند.

نیمار سال ۲۰۱۷ با پرداخت شدن بند فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی قراردادش با بارسلونا راهی پاری‌سن‌ژرمن شد، اما او در سال‌های اخیر تلاش فراوانی برای بازگشتش به بارسا انجام داده است. اکنون اما با حضور لیونل مسی در PSG و اُفتی که بارسلونا طی یکی دو سال گذشته داشته است، مشخص نیست که ستاره برزیلی هنوز هم همان انگیزه سابق را برای رفتن به بارسا داشته باشد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.