دبی هویت رییس اتحادیه فوتبال انگلیس رسماً اعلام کرد که گرت ساوتگیت علیرغم کسب نتایج بسیار ضعیف، در جایگاهش در تیم ملی انگلستان خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سه شیرها اصلاً عملکرد خوبی در لیگ ملت‌های اروپا نداشته‌اند. آن‌ها در این تورنمنت، دو شکست بد مقابل مجارستان تجربه کردند و در برابر آلمان و ایتالیا نیز نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا کنند. حالا آن‌ها در خطر سقوط به دسته B این لیگ قرار دارند.

به نقل از سایت مارکا، بدون شک ساوتگیت یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ این کشور بوده است. او با این که تاکنون نتوانسته به جامی دست پیدا کند، در جام جهانی انگلیس را به جمع ۴ تیم برتر رساند و در یورو ۲۰۲۰ نیز تیم را نایب قهرمان کرد. آن‌ها در فینال مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی شکست خوردند. در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر اخراج ساوتگیت به گوش می‌رسید، اما دبی هویت رئیس اتحادیه تمامی این شایعات را رد کرد.

"براساس تمامی حقایق، ساوتگیت موفق‌ترین سرمربی انگلیس در ۵۵ سال گذشته است. اما بعضی از مردم نمی‌خواهند موفقیت‌های او را ببینند. او هوش بسیار بالایی دارد و کار کردن با وی لذت بخش است."

انگلیس در جام جهانی با آمریکا، ولز و تیم ملی ایران هم گروه است.

بیشتر بخوانید:

حمایت کریستیانو رونالدو از سرمربی جدید استقلال امیدوارم استقلال با ساپینتو هم نتایج درخشانی کسب کند وقتی برانکو به اسم سیدجلال آلرژی داشت!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )