سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد فعلاً در سِمت خود در این باشگاه خواهد ماند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد فعلاً در سِمت خود در این باشگاه خواهد ماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن طاهری در حاشیه مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو درباره اینکه سرمربی بعدی استقلال کار سختی دارد، اظهار داشت: همیشه فوتبال یک‌جور نیست و اتفاقات زیادی می‌افتد. یک سال هم استقلال این نتایج درخشان را گرفته است. امیدوارم هر کسی بعد از این هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد همین روند را ادامه دهد. سال گذشته همین زمان کسی فکر نمی‌کرد تیم این نتایج را بگیرد.

«سال گذشته ابتدای فصل اعلام کردید که استقلال قهرمان خواهد شد و آیا امسال نیز معتقدید تیم می‌تواند این عنوان را تکرار کند؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: تیم قهرمان کارش سخت‌تر از تیم‌های دیگر است. به هر حال یک مقامی را به دوش دارد که همه انتظار دارند تکرار کند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و به خاطر همین هم جذاب است. کار سختی است و امیدوارم همه چیز به خوبی به پایان برسد.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد، خاطر نشان کرد: فعلاً که در خدمت‌تان هستیم. توکل به خدا، من فرزند این باشگاه هستم و هر کسی در این پست باشد تلاش می‌کند تیم موفق باشد و ما هم هر کمکی از دست‌مان ساخته باشد، انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.