با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، پیش‌بینی‌ها در مورد کادر فنی سرخپوشان به واقعیت تبدیل و نیمکت این تیم متحول شد.

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، پیش‌بینی‌ها در مورد کادر فنی سرخپوشان به واقعیت تبدیل و نیمکت این تیم متحول شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روزهای پایانی لیگ بیست‌و‌یکم و پس از ناکامی پرسپولیس در تکرار قهرمانی‌های خود، شایعات و حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون سرنوشت کادر فنی پرسپولیس مطرح شد. موضوعی که در نهایت با ابقای یحیی گل‌محمدی همراه شد، اما تمام دستیارانی که همراه این مربی به پرسپولیس آمده بودند، از کادر سرخپوشان جدا شدند.

بحث جدایی دستیاران گل‌محمدی از پرسپولیس موضوعی بود که پس از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر و شکست سرخپوشان مقابل سپاهان به آن پرداخت شد و حالا با گذشت یک ماه و پایان فصل بیست‌و‌یکم، این پیش‌بینی به طور کامل محقق شده است.

در گزارشی که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه در خبرگزاری تسنیم منتشر شد (لینک گزارش) به وضوح اشاره شد که به جز گل‌محمدی که شانس بالایی برای ادامه همکاری با پرسپولیس دارد، سایر دستیاران این مربی از جمع کادر فنی جدا خواهند شد. اتفاقی که در نهایت در پایان فصل رخ داد و پس از داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور، امروز حمید مطهری نیز از جمع سرخپوشان جدا شد تا کادر فنی پرسپولیس در فصل آینده شاهد چهره‌های جدید باشد.

به این ترتیب از جمع مربیان فصل گذشته پرسپولیس، تنها کریم باقری فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس حضور خواهد داشت و تاکنون حضور خوزه آگوستو لوسادا بنیتز به‌عنوان مربی بدنساز نیز قطعی شده است. همچنین به احتمال فراوان آلین دینکا در صورت فسخ قرارداد با تراکتور، مربی دروازه‌بانان جدید پرسپولیس خواهد بود و باید دید چه کسی جایگزین حمید مطهری در کادر فنی پرسپولیس خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.