هافبک پیشین تیم‌های منچستریونایتد و یوونتوس درباره چگونگی روی آوردنش به دین اسلام صحبت کرد.

هافبک پیشین تیم‌های منچستریونایتد و یوونتوس درباره چگونگی روی آوردنش به دین اسلام صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که پس از ۶ فصل حضور در منچستریونایتد سرانجام به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و حالا گفته می‌شود با وجود داشتن پیشنهاد از پاری‌سن‌ژرمن در آستانه بازگشت به یوونتوس است، در گفت‌وگویی جدید با پادکست «لایف تایمز» درباره چگونگی روی آوردنش به دین اسلام صحبت کرد.

این هافبک فرانسوی گفت: روی آوردن به دین اسلام باعث شد که تغییر و چیزهایی را در زندگی درک کنم ... این تغییر خوبی در زندگی من بود، چون من مسلمان به دنیا نیامده بودم، حتی با وجود اینکه مادرم مسلمان بود (پدر پوگبا مسیحی است). من این‌طور بزرگ شدم و به همه احترام می‌گذارم. اسلام تصویری نیست که همه می‌بینند؛ تروریسم و ..! آنچه در رسانه‌ها درباره اسلام می‌شنویم واقعاً چیز دیگری است. اسلام چیز زیبایی است.

وی افزود: من دوستان مسلمان زیادی دارم. ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم. من در مورد خیلی چیزها سؤالاتی از خودم می‌پرسیدم، سپس شروع به تحقیق کردم. یک بار با دوستانم نماز خواندم و چیز متفاوتی احساس کردم. واقعاً احساس خوبی به من دست داد.

پوگبا می‌گوید؛ پس از آن بود که به دین اسلام روی آورد و به عبادت پرداخت و همین باعث شد تا انسان بهتری شود.

هافبک تیم ملی فرانسه در پایان خاطرنشان کرد: اسلام همین است، احترام به انسانیت و همه چیز.

پوگبای ۲۹ ساله در ۲۳۲ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفت و آمار ۳۹ گل‌زده و ۵۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۰ )