سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که هیچ دخالتی در فراهم کردن دیدارهای تدارکاتی نداشته است گفت: انتظارم از مدیریت فدراسیون فوتبال این بود که اردوهای باکیفیت تری را فراهم می کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که دراگان اسکوچیچ وضعیت مطلوبی بر روی نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی ندارد، وی مدیریت فدراسیون فوتبال را در برگزاری اردوهای باکیفیت تر مورد انتقاد قرار داد.

اسکوچیچ در مورد برنامه هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته بود و هیچکدام اجرا نشده است گفت: برنامه ای که داده بودم جزئیات کاملی تا جام جهانی داشت اما متاسفانه اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی مقصر فراهم نشدن دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی ایران است گفت: نمی دانم مقصر کیست. من شخصا دخالتی در ترتیب دادن بازیهای تدارکاتی نداشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: شفاف خواسته بودم که بازیهای دوستانه با کیفتی ترتیب دهند که شبیه به بازی با حریفان در جام جهانی باشد. مثل دیدار با کانادا که البته برگزار نشد. روزهای زیادی را از دست دادیم تا بتوانیم اردوی خوبی را برگزار کنیم.

دراگان اسکوچیچ تاکید کرد: وقتی شرایط اینطور شد تصمیم گرفتیم که اردو را به قطر بیاوریم. از بازیکنان راضی بودم که در این شرایط بهترین عملکرد را داشتند.

وی در مورد بازیکنانش گفت: کار راحتی نیست که شما ۱۴ روز اردو داشته باشید و منتظر باشید که یک بازی تدارکاتی داشته باشید. بازیکنانم تلاش زیادی کردند که این اردو را به خوبی پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به انتقاد از مدیریت فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: وقتی شما برنامه کلی را ندارید خیلی سخت است که بتوانید برنامه جزیی را طراحی کنید. انتظارم از مدیریت این بود که اردوی با کیفیت تری را برای ما در نظر بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۶ )