سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشته‌ایم اما بحث جذب بعضی از بازیکنان متوقف شده است که باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از حضور امروز خود در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیمش را تشریح کرد.

گل محمدی گفت: درباره نفرات به صورت خاص صحبت نمی‌کنم اما باید بگویم بیشتر برای بررسی امور مربوط به نقل و انتقالات در باشگاه حاضر شدم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد باشگاه در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی افزود: کار را خوب شروع کردیم و باید خوب ادامه دهیم. کارمان در این زمینه تازه شروع شده است. شتاب خوبی در این زمینه داشته‌ایم. بحث بعضی از بازیکنان متوقف شده که باید تلاش بیشتری برای جذب آنها داشته باشیم.

وی درباره احتمال جدایی حمید مطهری از جمع دستیارانش همچون جدایی داود فنایی و مظاهر رحیم پور تاکید کرد: متأسفانه با آقایان فنایی و رحیم پور قطع همکاری کردیم. شرایطی که به وجود آمد خودم هم شرمنده آنها شدم. در مورد ادامه همکاری با بقیه، اجازه بدهید کمی جلوتر برویم.

گل محمدی با امتناع دوباره از صحبت درباره جذب بازیکنان خارجی و همچنین جدایی بازیکنانی همچون احسان پهلوان گفت: درباره نفرات صحبت نکنید. تمام تلاشمان این است که تیم خوبی ببندیم.

سرمربی پرسپولیس درباره زمان شروع تمرینات تیمش هم گفت: بستگی به برنامه بازی‌ها دارد. ما ۶ هفته قبل از آن اردوی پیش فصل را آغاز می‌کنیم. هنوز درباره برگزاری اردو در خارج از کشور صحبت نشده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )