کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است این تیم با تغییر سرمربی توفیقی به دست نخواهد آورد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است این تیم با تغییر سرمربی توفیقی به دست نخواهد آورد. حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر الجزایر آنهم در حالی که حریف ایران چند بازیکن مطرح خود را در اختیار نداشت، گفت: بازی‌های تدارکاتی نمی‌تواند ملاک قطعی برای قضاوت ما باشد و ماهیت این بازی‌ها هم برطرف کردن نقاط ضعف تیم ملی و هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر است. البته تیم ما در بازی شب گذشته اشکالاتی داشت که باید آنها را برای جام جهانی برطرف کنیم.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی ما در اردو مدافع وسط داریم دلیلی ندارد از امید نورافکن که یک مدافع چپ است در پست دفاع میانی استفاده کنیم و این موضوعی است که باید به آن توجه شود. مسئله دیگر در مورد تیم ملی آن است که وقتی تیم ما را از جلو می‌بندند دیگر نمی‌توانیم از این فشار خارج شویم و در حمله هم برنامه‌ای برای تغذیه مهاجمان نداریم. از طرفی خط هافبک ایران بسیار بسیار کند و سنگین است و ما باید این مشکل را برطرف کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا تغییر سرمربی می‌تواند شرایط تیم ملی را تغییر دهد؟»، یادآور شد: تیم ملی با تغییر سرمربی به هیچ عنوان توفیقی به دست نخواهد آورد. ما زمان کمی تا شروع جام جهانی داریم و باید به جای تغییر، به فکر ترمیم نقاط ضعف تیم ملی باشیم. از طرفی فدراسیون هم می‌تواند کادر فنی تیم ملی را تقویت کند تا آدم‌هایی بیایند که بیشتر به کادر فنی کمک کنند. به اعتقاد من کنار گذاشتن اسکوچیچ تصمیم درستی نیست.

وی در پایان درباره اینکه آیا قرار است فصل بعد هدایت سایپا را بر عهده داشته باشد یا خیر، گفت: صحبت‌ها در حال انجام شدن است که به نتیجه هم رسیده و احتمالاً فصل بعد هم در سایپا خواهم بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۱ )