وسلی اشنایدر ستاره هلندی اسبق رئال مادرید و اینتر در سن ۳۸ سالگی مصاحبه ای با جیانلوکا دی مارتزیو در مورد دوران فوتبالش داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بیش از یک‌دهه است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمام جوایز فردی را از آن خود می‌کنند و البته در این بین ستاره‌ای مثل لوکا مودریچ سال ۲۰۱۸ توانست به‌طور موقت به سلطه این دو بازیکن در توپ طلا پایان دهد. سال ۲۰۱۰ که مسی فاتح توپ طلا شد نیز بسیاری معتقد بودند حق وسلی اسنایدر و اینیستا بود تا این عنوان را کسب کنند. اسنایدر با اینتر فاتح سه‌گانه شد ولی توپ طلا به مسی رسید.

ستاره هلندی سابق آژاکس، رئال و اینتر که چند سال پیش بازنشسته شد، معتقد است که اگر ۱۰۰ درصد تمرکز خود را روی فوتبال می گذاشت، می‌توانست به سطح مسی و رونالدو برسد.

اسنایدر گفت:« می‌توانستم مثل مسی و رونالدو باشم و در حد و اندازه های آنها، ولی خیلی ساده بگویم که میل و انگیزه لازم در من نبود. سعی کردم از زندگی لذت ببرم و خیلی به خودم سخت نگرفتم. مسی و رونالدو متفاوتند و برای رسیدن به جایگاه کنونی فداکاری‌های بسیاری کرده‌اند. هرگز مسی و رونالدو نشدم ولی فکر می‌کنم دوران فوتبال باورنکردنی‌ای داشتم.»

اسنایدر ادامه داد:«من همیشه بازیکنی در خدمت تیم بودم و برایم جوایز تیمی ارزش بیشتری داشت. ۱۲ سال گذشته ولی هنوز خیلی‌ها به من می‌گویند که سال ۲۰۱۰ باید برنده توپ طلا می‌شدم و از من می‌پرسند که از این بابت مشکلی دارم یا خیر. باید بگویم که خیر. من لیگ قهرمانان را با اینتر بردم که از هر جایزه فردی‌ای ارزش بیشتری دارد.»

بیشتر بخوانید:

جدیدترین گزینه هدایت استقلال معرفی شد/عکس پیغام اینستاگرامی سرمربی خارجی برای استقلالی‌ها/عکس اسطوره رئال مادرید با پاری سن ژرمن به توافق نرسیده است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.