ستاره پرتغالی منجستریونایتد به هواداران این تیم قول داد که دوران رویایی شیاطین سرخ بار دیگر تجدید شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو حتی در در فصل ناامید کننده یونایتد نیز توجهات را به خود جلب کرده و ۲۴ گل در تمام رقابت‌ها با لباس این تیم به ثمر رساند. حالا کریستیانو رونالدو پس از اولین فصل حضورش در این باشگاه از هواداران منچستریونایتد تشکر کرده و به آنها قول داد که قرمزها به‌زودی با کسب جام‌های قهرمانی، به جایگاه سابق خود بازخواهند گشت.

کریستیانو رونالدو گفت: می خواهم به هواداران بگویم که آنها شگفت‌انگیز هستند. حتی وقتی مغلوب می‌شویم، آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند و همیشه کنار ما هستند. هواداران همیشه در قلب من جای دارند و باید مورد احترام قرار بگیرند، زیرا آنها همیشه در کنار ما هستند. به‌عنوان مثال در اولین بازی من از زمان بازگشت به یونایتد، البته نه‌تنها در مسابقه بلکه یک روز قبل و در هتل نیز این حمایت را احساس کردم. من کمی استرس داشتم که طبیعی است، اما همه چیز خوب پیش رفت. من بازی را شروع کرده و دو گل زدم و شرایط خیلی خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: رکوردها به‌طور طبیعی برایم حاصل می‌شوند. من رکوردها را دنبال نمی‌کنم، بلکه رکوردها به دنبالم می‌آیند و همه خوب است. اما همین دستاوردها همچنان انگیزه من برای ادامه تلاشِ فراوان است، هنوز هم فوتبال را دوست دارم و البته منچستر و هم‌تیمی‌هایم نیز در تمام این مسیر به من کمک می‌کنند، بنابراین باید از همه افرادی که به کریستیانو کمک می‌کنند قدردانی کنم. گلزنی برای این باشگاه همیشه خوب است، اما وقتی هت‌تریک کنم که دیگر چه بهتر.

رونالدو خبر خوشی هم به هواداران داد و گفت: مهم‌ترین هدف برای من این است که در مسابقات، یونایتد پیروز شده و سعی کنم قهرمانی یا جامی را به‌دست بیاورم. من معتقدم که منچستر به جایی که به آنها تعلق دارد باز خواهد گشت. گاهی اوقات طی این روند، زمان می‌برد، اما من همچنان به این هدف باور دارم.

بیشتر بخوانید:

مذاکره آجورلو با مربی قهرمان آسیا استقلال در آستانه انفجار سه بمب نقل و انتقالاتی گزینه اصلی استقلال برای جانشینی مجیدی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.