مدیر تیم شهر خودرو گفت: فقط مواظب باشند پا روی دُم‌ ما نگذارند، وگرنه همه چیزهایی که می‌دانم را می‌گویم!

مدیر تیم شهر خودرو گفت: فقط مواظب باشند پا روی دُم‌ ما نگذارند، وگرنه همه چیزهایی که می‌دانم را می‌گویم! به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی پس از شکست ۲ بر یک تیم شهر خودرو مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اول فصل یکسری آدم‌ها بلاهایی سر تیم ما آوردند که بچه‌ها مظلوم واقع شدند. دلم برای‌شان می‌سوزد. فوتبالی که ما بازی کردیم یک سر و گردن بالاتر از خیلی تیم‌های دیگر بود. نفت مسجدسلیمان گل آفساید در اصفهان می‌زند. مگر می‌شود ۲۹ هفته اشتباه داوری به ضرر ما باشد؟! حرف هم بزنیم محروم می‌کنند. من کنار خط ایستادم، داور چهارم به اشتباه یک حرف دیگر به داور زد و من را اخراج کردند! الان کارشناس داوری بگویند پنالتی بوده،‌ چطور آن داور می‌خواهد جواب تیم ما را بدهد؟! ما از اول فصل نشان دادیم تنها و غریب هستیم. فقط بگویم کسانی که این تیم را به این روز انداختند را به خدا واگذار می‌کنم! هر جا هم لازم باشد صحبت می‌کنم. من از روز اول با تیم بودم و می‌دانم چه آدم‌هایی، چه کارهایی کردند. من چیزهایی که می‌دانم را می‌گویم. فقط مواظب باشند پا روی دم‌ ما نگذارند، وگرنه همه چیزهایی را که می‌دانم، می‌گویم!

وی درباره اینکه منظورش چه کسانی است، گفت: ما سقوط کردیم. منتظر صحبت دوستانی هستم که ابتدای فصل آن بلا را سر تیم ما آوردند. من نمی‌دانم دنبال چه هستید. کدام رسانه آمد حق ما را بگیرد؟ هوادار مشهد باید بداند که چه اتفاقاتی اول فصل افتاد که تیم ما برای بازی با مس رفسنجان نرفت. بروند ببینند چه اتفاقاتی افتاد. مگر می‌شود یک تیم به خاطر اعتصاب در یک بازی لیگ برتری نرود. ما تا حالا در لیگ چنین چیزی داشتیم؟ مگر می‌شود تیم ما در ورزشگاه ثامن بازی کند و ورزشگاه امام رضا (ع) را به ما ندهند؟ بعد هم تیم‌های نساجی و ... در آنجا بازی کنند.

مدیر تیم شهر خودرو یادآور شد: یک تیم باید چه ارگانی پشت سرش باشد؟ آیا هیئت فوتبال پشت ما بود؟ گفتند تیم را از حمیداوی می‌گیریم؛ ما با ۱۰ اسپانسر صحبت کردیم گفتند تیم را می‌خواهند از شما بگیریم چرا اسپانسر شما شویم. حق بچه‌های ما این نبود. من فقط نمی‌دانم جواب این جوان‌های تیم ما را چطور خواهند داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )