مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان دو دیدار دوستانه با عراق را مفید دانست و گفت: در این دو بازی متوجه نقاط ضعف‌مان شدیم.

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان دو دیدار دوستانه با عراق را مفید دانست و گفت: در این دو بازی متوجه نقاط ضعف‌مان شدیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان پس از شکست ۳ بر یک ایران مقابل عراق در دومین دیدار دوستانه، اظهار داشت: خیلی زود گل خوردیم اما توانستیم گل را جبران کنیم. روی گل دوم عراق غافلگیر شدیم و گل سوم را روی اشتباه صد در صد بازیکن خودمان دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بازی‌های دوستانه زیادی نداشتیم و به همین دلیل از همه بازیکنان‌مان استفاده کردیم و نظم تیمی ما هم به همین دلیل به هم خورد، اما در این دو بازی متوجه نقاط ضعف‌مان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر میزبانی‌اش و ترتیب دادن این دو بازی دوستانه تشکر می‌کنیم. قطعا این دو بازی به ما کمک خواهد کرد و در بازی‌های اصلی شرایط‌مان بهتر خواهد بود.

مهدوی‌کیا همچنین درباره حضور تیمش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا گفت: با یک تیم جوان به رقابت‌های ازبکستان می‌رویم و هدف ما رسیدن به المپیک پاریس است.

به گزارش تسنیم، احمد شریعت‌زاده، زننده تک گل ایران در این بازی گفت: بازیکنان تیم ایران دو سال از همه بازیکنان تیم امید عراق کوچکتر هستند. عراقی ها از ما با تجربه‌تر بودند و از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند. ما در بازی اول بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم و بردیم. این دو بازی دوستانه به باتجربه شدن ما کمک کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )