لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، کریم بنزما را یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید به دنبال این است که فصل خوب خود را به شکل شگفت انگیزی به پایان برساند؛ جایی که آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه استادو فرانس پاریس برگزار می شود به مصاف لیورپول خواهند رفت؛ تکرار فینال چهار سال پیش که در آن شاگردان زین الدین زیدان موفق به غلبه بر لیورپول شدند و جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر بردند.

رئال مادرید به شکل فوق العاده ای موفق شد جواز حضور در فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. آنها با رقم زدن بازگشت های فوق العاده برابر پاری سن ژرمن، چلسی و در نهایت منچستر سیتی راهی فینال شدند؛ دستاورد مهمی که شاید کریم بنزما نقش بسیار مهمی را در آن ایفا کرد و ستاره بی چون و چرای تیم کارلو آنچلوتی در این دیدار بود. بازیکنی که قطعاً امید اول رئال مادرید در بازی فردا شب برابر لیورپول نیز محسوب می شود.

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید که خودش نیز یکی از درخشان ترین بازیکنان این تیم در فصل جاری بوده، در جدیدترین صحبت های خود درباره عملکرد خیره کننده بنزما اظهارنظر جالبی انجام داده و می‌گوید: "بنزما امسال آتشین بوده است. او پیش از این در کانون توجه نبود زیرا کریستیانو رونالدو در تیم حضور داشت که او نیز باورنکردنی بود اما اکنون کریم به آن سطح رسیده است. مردم در نهایت متوجه می‌شوند که او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است."

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال کانادا؛ در وضعیت سخت و پیچیده‌ای قرار گرفتیم بازی سیاسی کانادایی ها با فدراسیون فوتبال چقدر غرامت دارد؟ یک ملی‌پوش دیگر در راه پرسپولیس؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.