سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید ناکامی مردانش در فتح لیگ برتر انگلیس انگیزه آنها را برای قهرمانی در اروپا بیشتر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید ناکامی مردانش در فتح لیگ برتر انگلیس انگیزه آنها را برای قهرمانی در اروپا بیشتر می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از ناکامی تیمش در فتح لیگ برتر انگلیس با وجود پیروزی ۳ بر یک خانگی برابر ولورهمپتون، به فرصتی که مردانش برای جبران این ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارند اشاره داشت و گفت: این فصل به معنای واقعی باورنکردنی بود اما کار ما اینجا تمام نمی‌شود بلکه هفته آینده تمام می‌شود (فینال لیگ قهرمانان اروپا هفتم خرداد برگزار می‌شود). ما با تمام توان‌مان تلاش خواهیم کرد که آن بازی را ببریم. قبلاً هرگز پیش نیامده است که یک تیم بدون هیچ ضربه‌ای به یک فینال برسد و قطعاً ما هم در این مسیر ضربات خورده‌ایم. از دست دادن قهرمانی لیگ هم سخت است. گل زودهنگام حریف کارمان را سخت‌تر کرد هرچند در نهایت چه اهمیتی دارد وقتی که شما بازی را می‌برید.

کلوپ افزود: از حالا ما ۵ روز زمان داریم تا برای فینال آماده شدیم و این کاری است که باید انجام دهیم. حریف‌مان در فینال (رئال مادرید) یک تیم بی‌نهایت باتجربه است اما واقعاً هیچ مشکلی نیست. بدون شک از دست دادن قهرمانی لیگ انگیزه ما برای بردن بازی هفته آینده را افزایش می‌دهد. بله این ناکامی ما را باانگیزه‌تر خواهد کرد.

سرمربی آلمانی لیورپولی‌ها با اشاره به جوی که در ورزشگاه آنفیلد وجود داشت و توجه هواداران به نتیجه بازی همزمان میان منچسترسیتی و استون‌ویلا (شکست سیتی منجر به قهرمانی لیورپول می‌شد) ادامه داد: در یک لحظه از بازی زمانی که نتیجه آن مسابقه ۳-۲ به سود سیتی بود، برای یک ثانیه، نمی‌دانم از کجا شروع شد - ناگهان جو ورزشگاه به حالتی درآمد که من فکر کردم استون‌ویلا گل تساوی را زده است. لحظه خوبی بود اما تنها یک ثانیه بعد متوجه شدیم که نه هیچ اتفاقی نیفتاده است. ترجیح می‌دادم که سیتی بعد از ۱۰ دقیقه از گذشت بازی ۱۰ بر صفر جلو می‌افتاد و بعد ما بازی‌مان را شروع می‌کردیم اما رقابت آنقدر نزدیک و فشرده بود که چنین اتفاقای اجتناب ناپذیر است. ما فقط به خاطر یک امتیاز کمتر نتوانستیم قهرمان شویم.

کلوپ تأکید کرد: چیزی که من درباره زندگی آموخته‌ام این است که اگر شما در مسیر درست به حرکت‌تان ادامه دهیم، پاداشش را می‌گیرید. امروز ما بهترین پاداش ممکن را نگرفتیم اما اگر تلاش کنیم خواهیم گرفت.

سرمربی قرمزهای مرسی‌ساید در پایان گفت: فصل ما هم می‌توانست بدتر از این باشد هم می‌توانست بهتر باشد که اینطور نشد. تبریک به منچسترسیتی، پپ گواردیولا و تمام مربیان و بازیکنان این تیم به خاطر کسب عنوان قهرمانی. ما هم نزدیک بودیم اما نه به اندازه کافی نزدیک.

کلوپ در پایان اعلام کرد که مصدومیت تیاگو آلکانتارا ممکن است این هافبک اسپانیایی را از بازی مقابل رئال مادرید باز دارد. او گفت: وضعیت تیاگو خوب نیست اما ما هنوز هیچ چیزی نمی‌دانیم. او می‌تواند راه برود که این نشانه خوبی است اما باز هم باید معیانه شود تا ببینم وضعیتش چگونه است. وضعیت دیووک اوریگی اما کاملاً مشخص است. او قطعاً به فینال نمی‌رسد. او در آخرین دقایق تمرینات دچار مصدومیت شد و به همین دلیل هم در این بازی حضور نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.