مس کرمان برای بازگشت به لیگ برتر تنها به یک برد دیگر نیاز دارد.

مس کرمان برای بازگشت به لیگ برتر تنها به یک برد دیگر نیاز دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ویکم ادامه یافت که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

قشقایی شیراز یک - شهرداری آستارا یک

آرمان گهر سیرجان ۲ - شمس آذر قزوین یک

شهرداری همدان یک - خوشه طلایی ساوه یک

رایکای بابل یک - مس شهر بابک صفر

ویستا توربین تهران یک - پارس جنوبی جم یک

استقلال خوزستان یک - مس کرمان ۲

ملوان بندرانزلی یک - استقلال ملاثانی ۲

شاهین شهرداری بوشهر صفر - خیبر خرم‌آباد ۲

ماشین‌سازی تبریز ۳ - سایپا ۳

با این نتایج، مس کرمان ۶۵ امتیازی شد و همچنان بر صدر جدول لیگ یک تکیه زده است. نارنجی‌پوشان برای قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر، در سه هفته باقیمانده به کسب دو امتیاز دیگر نیاز دارند. ملوان بندر انزلی هم با شکستی که در خانه خود متحمل شد، با ۶۲ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و حالا سه امتیاز با مس کرمان فاصله دارد. قوی سپید انزلی هم پنج امتیاز با قطعی کردن صعود به لیگ برتر فاصله دارد.

آرمان گهر سیرجان با غلبه بر شمس آذر، امتیازات خود را به عدد ۵۷ رساند و با حفظ رده سوم، امیدهای خود را به لیگ برتری شدن زنده نگه داشت. خیبر خرم‌آباد نیز با ۵۵ امتیاز، در جایگاه چهارم ایستاده و امید کمی برای صعود به لیگ برتر دارد.

در انتهای جدول نیز رایکا با وجود پیروزی در بابل، با ۳۵ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار دارد. تیم‌های سایپا و ویستا توربین نیز ۳۶ امتیازی هستند و با کسب رده‌های چهاردهم و پانزدهم، برای بقا در لیگ دسته اول تلاش می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.