تیم گاز جنوب با شکست اربیل عراق در تهران به نخستین برد خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت و عنوان هفتم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم گاز جنوب با شکست اربیل عراق در تهران به نخستین برد خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت و عنوان هفتم رقابت‌ها را از آن خود کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (جمعه) با دیدار دو تیم اربیل و گاز جنوب عراق در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

دو تیم گاز جنوب و اربیل عراق برای کسب رتبه هفتم مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اعلا خلف سرمربی گاز سه بر دو به پیروزی رسیدند.

تیم اربیل که با بازیکنان جوان و هدایت محمدحسین نجاتی در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در ست اول و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به گاز واگذار کرد تا در جایگاه هشتم و آخر این رقابت‌ها قرار گیرد.

برنامه سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

ساعت ۱۲:۳۰: الریان قطر – ناخون راتچاسیما (برای جایگاه پنجم) ساعت ۱۵:۳۰: مقاومت شهداب یزد – تاراز قزاقستان (برای مدال برنز و مقام سومی) ساعت ۱۸:۳۰: سانتوری ژاپن – پیکان تهران (برای مقام قهرمانی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.