سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اذعان به اینکه تیمش نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: دوست دارم تا زمانی که در سپاهان هستم، به تیم کمک کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اذعان به اینکه تیمش نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: دوست دارم تا زمانی که در سپاهان هستم، به تیم کمک کنم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان و شهر خودرو که به پیروزی ۳ بر صفر طلایی‌پوشان انجامید، اظهار داشت: به خانواده هواداری که چند روز پیش از دنیا رفت و خانواده‌اش تصمیم گرفتند اعضای بدن آن مرحوم را اهدا کنند، تسلیت می‌گویم و از آنها به خاطر این کار بزرگ تشکر می‌کنم. امیدوارم خدا به این خانواده صبر بدهد.

وی با اشاره به غیبت هواداران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تصریح کرد: انتقادی نسبت به مسئولان استان اصفهان و باشگاه سپاهان دارم که برای دیدار حساس با شهر خودرو، نباید هوادار خودمان را داشته باشیم. وقتی دیدار تراکتور با پرسپولیس در تبریز و بازی استقلال در تهران با حضور کامل تماشاگران برگزار می‌شود، ما باید کلاه‌مان را بالاتر بگذاریم.

« اگر اواخر نیمه اول به گل نمی‌رسیدیم، بازی برای ما سخت‌تر می‌شد.»، سرمربی سپاهان ضمن بیان این جمله گفت: تلاش کردیم خیلی راحت بازی کنیم و احساساتی بازی کردن در چنین دیدارهایی ممکن است باعث شود کل مسابقه را از دست بدهیم. باید بپذیریم شهر خودرو در دفاع فوق‌العاده پُرتعداد بود و فضاهای کمی به ما می‌داد. می‌خواستیم چرخش توپ روی زمین زیاد باشد تا با ایجاد فضاها موقعیت ایجاد کنیم.

نویدکیا در مورد دقایق پایانی بازی بیان کرد: زمانی که شهر خودرو می‌دید شرایط سخت‌تر می‌شود، جلوتر بازی کرد و فضاهای خوبی به ما داد. پس از اینکه نتیجه ۳ بر صفر شد، با تعویض‌ها به دنبال کنترل بازی بودیم. سپس به بازیکنان تیم‌های پایه شانس دادیم تا خودشان را در دیداری رسمی محک بزنند. میزان دقایق بازی آنها کم بود، اما همین دیدارها به بازیکنان کمک می‌کند. بازی شرایط پیچیده‌ای نداشت و از دقیقه ۶۰ تلاش کردیم انرژی خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص مصدومان سپاهان خاطرنشان کرد: شاید محمدرضا حسینی ادامه فصل را از دست بدهد و پزشکان قرار است کتف او را ببینند. فرشاد احمدزاده آسیب کمتری دارد، اما یکی دو روز باید بگذرد تا پزشکان نظری قطعی بدهند. ظاهر امر نشان می‌دهد فرشاد راحت‌تر به تیم اضافه می‌شود، اما شاید حسینی نتواند به ما کمک کند.

سرمربی سپاهان درباره میزان رضایت خود از دستیارانش عنوان کرد: در پایان فصل زمان داریم تا در این باره و در مورد سایر مسائل صحبت کنیم.

نویدکیا در واکنش به تشکر یک خبرنگار از او بابت حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد از دیدارها اظهار داشت: یک مربی حرفه‌ای وظیفه دارد پیش و پس از بازی پاسخ بدهد و باید خودش را در روزهای سخت کنترل کند. من چنین روزهایی گذراندم، اما تا جای ممکن تلاش کردم واقعیات را بگویم.

وی با بیان اینکه سپاهان بازی خوبی ارائه می‌کند، گفت: شاید باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. در نیم‌فصل اول فرصت‌های ساده‌ای را از دست دادیم و خیلی‌ها می‌گویند بدشانسی آوردیم. به این موضوع اعتقادی ندارم و به نظرم باید کار را بیشتر کرد تا مشکلات را بهتر حل کنیم. هر چقدر هم از ما تعریف کنند، باید بگویم نتایج سپاهان ایده‌آل نبود.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد مهاجمان تیمش پس از استعفای او، از فرصت‌های گلزنی بهتر استفاده می‌کنند، تصریح کرد: من ابتدا به‌صورت شفاهی استعفا دادم و این استعفا را سه روز بعد به‌صورت کتبی ارائه کردم. می‌خواستم اگر کسی بهتر می‌تواند به سپاهان کمک کند، به تیم بیاید. ما در لیگ قهرمانان آسیا موقعیت‌های وحشتناکی را از دست دادیم و نمی‌توان گفت استعفای من باعث شد بهتر گل بزنیم.

نویدکیا با بیان اینکه نتایج سپاهان به‌ویژه در نیم‌فصل اول و شروع نیم‌فصل دوم خوب نبوده است، خاطرنشان کرد: در این برهه، دیدارهای زیادی را مساوی کردیم و از شرایط ایده‌آل خارج شدیم. قهرمانی استقلال را به این باشگاه تبریک می‌گویم و به نظرم نتایج این تیم فوق‌العاده بود. خیلی‌ها از استقلال انتقاد می‌کنند و می‌گویند بازی این تیم جذاب نبود یا نتایج حریف اتفاقی بود، اما هر کسی مطابق سبک خودش بازی می‌کند و با آن موفق می‌شود. استقلال چنین کاری کرده است.

وی درباره آینده خود در باشگاه سپاهان بیان کرد: پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، به مدیریت باشگاه گفتم پس از پایان فصل درباره همه چیز صحبت می‌کنیم. درباره روند دو ساله تیم و آینده‌ای که باید ترسیم کنیم، صحبت خواهیم کرد. سپاهان را دوست دارم، اما نمی‌خواهم به هر قیمتی در این باشگاه بمانم و دوست دارم تا زمانی که در سپاهان هستم، به تیم کمک کنم. سر حرفم هستم و به بازیکنان گفتم باید بازی به بازی پیش برویم.

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت بازیکنان تیمش برای فصل آینده اظهار داشت: اگر من باشم یا نباشم، باشگاه سپاهان رو به جلو می‌رود و صحبت‌های ابتدایی را با بازیکنان داشته‌ایم. همیشه اعتقاد دارم در همه ابعاد باید ثبات وجود داشته باشد و اگر بازیکنان به سپاهان علاقه داشته باشند، در تیم بمانند؛ وگرنه ان‌شاءالله آنها موفق باشند.

نویدکیا راجع به اینکه استقلال، قهرمانی را اولویت خود قرار داده و باشگاه سپاهان به دنبال ارائه بازی زیبا بوده است، عنوان کرد: اولویت و افکار افراد متفاوت است و باید ببینم دیدگاه‌های من به درد سپاهان می‌خورد یا خیر. همیشه دلم می‌خواهد باشگاه فرهنگ فوتبالی خاصی داشته باشد و بازیکنان و مربیان متناسب با سپاهان به باشگاه بیایند. مجیدی دیدگاه درستی دارد و بسیاری از باشگاه‌ها می‌خواهند فرهنگ فوتبالی خود را جلو ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.