عضوت هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این چند ساله همیشه مشکلات از نیم فصل اول شروع می‌شد و در نیم فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد.

عضوت هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این چند ساله همیشه مشکلات از نیم فصل اول شروع می‌شد و در نیم فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حجت کریمی در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اظهار داشت: استقلال در نیم فصل دوم نتیجه خوب گرفت، در اصل همان موقعی بود که هیئت مدیره جدید و آجورلو آمدند و مدیریت خوب آجورلو و آرامشی که به تیم داد. جا دارد از آجورلو تشکر کنم که در این آرامشی که به تیم داد، بی‌نظیر بود.

وی افزود: در این چند ساله همیشه مشکلات از نیم فصل اول شروع می‌شد و در نیم فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد که این مسئله نتیجه زحمات آجورلو بود که باید از او و هیئت مدیره و دیگر عزیزانی که زحمت کشیدند و دل هواداران را شاد کردند، تشکر کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره شرایط وریا غفوری گفت: نمی‌خواهم وارد این قضایا شوم. در مصاحبه‌ای اعلام کردم که شرایط مردم سخت است و در این شرایط سخت نباید وارد احساسات مردم شد. این هوادار را نباید با احساسات قاطی کرد. به همین دلیلی ورود نمی‌کنم. من گفتم که هوادار را نباید احساساتی کرد. در این شرایط تحریم و مشکلاتی که داریم، یکسری شرایط هست که باید شرایط قبول کنیم. نه ما، بلکه کل دنیا این مشکلات را دارد. یکسری مشکلات که به وجود آمده و حاشیه‌هایی که ایجاد شده، ما ورود نمی‌کنیم و می‌گذاریم ببینیم بزرگترها چه می‌کنند و آجورلو خودش بررسی می‌کند.

کریمی درباره تحریم برنامه فوتبال برتر از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد: عنوان کرده بودند که هیئت مدیره تحریم کرده است، ولی ربطی نداشت و گفتیم هیچ تحریمی نکردیم. من بیانیه باشگاه را خواندم، اما تا جایی که اطلاع دارم، هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره چنین تصمیمی نگرفته بودند. ان‌شاءالله یکسری حرف‌ها را بعد از جشن قهرمانی می‌گوییم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )