جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان واکنش جالبی به سئوالی درباره احتمال حضورش در تیم ملی و دستیاری دراگان اسکوچیچ داشت!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز پنجشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر موفق شد تیم پیکان را در تهران با نتیجه ۲ بر ۱ شکست بدهد.

در پایان این بازی، جواد نکونام سرمربی فولاد که سابقه کاپیتانی در تیم ملی ایران را هم دارد، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

در بخشی از این نشست خبری، خبرنگاری از نکونام سئوال کرد که آیا ممکن است از تیم فولاد کسی همراه تیم ملی به جام جهانی قطر برود؟ که سرمربی فولاد پاسخ داد: کادر فنی فولاد برای چه باید به قطر برود؟

خبرنگار در ادامه گفت که صحبت‌هایی از حضور نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) مطرح شده است. نکونام که از شنیدن این جمله شوکه شده بود با حالت متعجب پرسید: بله؟

این سئوال مجدداً از نکونام پرسیده شد که وی درباره احتمال دستیاری اسکوچیچ گفت: برعکس نگفتید؟ وی سپس با خنده ادامه داد: برعکسش را در خدمت هستیم! (اسکوچیچ دستیار نکونام بشود)

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اگر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به او بشود، قبول می‌کند؟ تصریح کرد: پیشنهاد برای من بیاید؟ تیم الان مربی دارد. چه کاری است!

سرمربی فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال ادامه همکاری در این تیم که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافته است، اظهار کرد: هم می‌توانم در فولاد بمانم و هم می‌توانم جدا بشوم. دنبال پیشرفت هستم و انتخاب اول تا هزارم من باشگاه فولاد است.

نکونام تاکید کرد که لیست بازیکنان مدنظرش برای تقویت تیم در فصل آینده را به باشگاه فولاد ارائه کرده است و دوست دارد شرایط برای ادامه کارش در این تیم فراهم بشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )