سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، تیمش به خاطر جوانی و کم‌تجربگی نفراتش تن به شکست مقابل فولاد خوزستان داده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، تیمش به خاطر جوانی و کم‌تجربگی نفراتش تن به شکست مقابل فولاد خوزستان داده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از جمیع جهات بازی بدی نبود. پیکان در نیمه اول کمی سنگین بود و نتوانستیم از بالا پرس کنیم. بازی را در این نیمه زیاد در اختیار حریف قرار دادیم، اما موقعیتی به حریف ندادیم. نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و به گل تساوی رسیدیم. گل دوم را هم در ثانیه آخر روی جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان دریافت کردیم.

وی با انتقاد از فاصله کم میان دیدارهای لیگ برتر تصریح کرد: با توجه به نیروهایی که داریم، فشردگی بازی‌ها تیم ما را اذیت می‌کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در دو بازی باقیمانده،‌ نتایج بهتری بگیریم و فصل را به خوبی تمام کنیم. ما یک گل در دقیقه ۴۵ و گل دیگری در دقیقه ۱۰۰ بازی دریافت کردیم. این نشان می‌دهد بازیکنان ما نتوانستند بازی را مدیریت کنند. بازیکنان ما زحمت‌شان را کشیدند و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پیکان در مورد قضاوت کمیل غلامی و تمجید جواد نکونام از او بیان کرد: چون تیم جواد برده، خوشحال است و از داور تعریف کرده است! بررسی داوری وظیفه ما نیست و اگر نفرات تیم بازنده درباره داوری صحبت کنند، حالت بهانه پیدا می‌کند.

حسینی با اشاره به تفاوت مهره‌های پیکان و فولاد گفت: شما تعویضی‌های فولاد را ببینید. خلعتبری در نیمه دوم وارد زمین شد و گره بازی را در ثانیه آخر با پاس فوق‌العاده خود باز کرد. نیروهای حریف نسبت به ما پُررنگ‌تر بودند. مجبوریم هزینه سازندگی خودمان را بدهیم و ناامید نیستیم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و به بازیکنان خود ایمان داریم. ان‌شاءالله در دو بازی باقیمانده بتوانیم شرایط را برگردانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.