سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: هیچ وقت نمی‌توانم جدا از ساکت الهامی باشم و همیشه از تفکرات او استفاده می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: هیچ وقت نمی‌توانم جدا از ساکت الهامی باشم و همیشه از تفکرات او استفاده می‌کنم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: با توجه به اتفاقات پیش آمده ضمن تشکر از همه بازیکنان باید این برد شیرین را به شخص اول باشگاه یعنی رضا حدادیان تقدیم کنم که در این شرایط بد اقتصادی به مردم مازندران خدمت کرد‌ و حدود دو سال است که تیمداری می‌کند.

وی ادامه داد: مالک باشگاه ما با توجه به همه زحماتی که کشید یک مقدار مورد بی‌مهری قرار گرفت و در این اوضاع و احوال دلش شکست. خیلی از مسائل ناخواسته بود و دامن زدن برخی از مسائل از جانب دوستان ورزشی باعث این اتفاقات شد. از مردم خوب مازندران هم که همیشه یار تیم ما بودند و امروز هم در بیرون ورزشگاه حاضر بودند، تشکر می‌کنم. از ساکت الهامی هم تشکر می‌کنم که زحمت این تیم بر دوش او بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره پیروزی لحظات آخری تیمش مقابل هوادار تصریح کرد: ما علی‌رغم اینکه می‌دانستیم هوادار در نیم‌فصل دوم تیم باصلابت و سختکوشی بوده است، اما بدون در نظر گرفتن یکسری از مسائل، در این بازی تقسیم انرژی و با دوندگی بی‌اندازه با حریف‌مان مبارزه کردیم. ما می‌دانستیم که در دقایق پایانی با تعویض‌های خودمان موفق می‌شویم. من با متین کریم‌زاده هم صحبت کرده بودم و در این بازی در وینگر راست از او استفاده کردیم و بازیکنان ما نسبت به برنامه‌مان توجیه بودند و توانستیم به پیروزی برسیم.

اسماعیلی افزود: ما مقابل هوادار دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم. در این نیمه تیم هوادار خیلی خوب فشار می‌آورد و ابتکار عمل را از ما گرفته بودند. به جرأت می‌توانم بگویم که در این فصل هافبک‌های ما جزو بهترین‌ها بودند، ولی امروز در نیمه اول فرصت بازی‌سازی را حریف از ما گرفت. در نیمه دوم اما با تغییراتی که داشتیم بازی برای ما بود و می‌توانستیم گل‌های دیگری نیز بزنیم که این اتفاق نیفتاد، ولی خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ از ساکت الهامی کمک می‌گیرد، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم سرمربی موقت یعنی چه! من تا پایان فصل هستم و باشگاه بعد از آن تصمیم می‌گیرد. من چیزهای زیادی از ساکت الهامی یاد گرفتم و قطعاً تفکرات او روی من تأثیر داشت، ولی در این دو بازی تغییر سیستم دادم و از بازیکنان به شکل دیگری استفاده کردیم. فکر می‌کنم قابلیت بازیکنان ما در دو بازی گذشته بهتر بود و بعد از این اتفاقاتی که افتاد بازگشت ما کار سختی بود که با درایت بازیکنان بزرگ تیم به وجود آمد و من کمترین تأثیر را داشتم. من هیچ وقت نمی‌توانم جدا از ساکت الهامی باشم و همیشه از تفکرات او استفاده می‌کنم. من در حدود یک سال و نیم کنار او بودم و با بهره گرفتن از کمک‌های همکارانم و همچنین بازیکنان بزرگ تیم مثل شجاعی، حامد شیری و ... توانستیم نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.