سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: با تمام قوا و قلب‌مان به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم تا حداکثر امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: با تمام قوا و قلب‌مان به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم تا حداکثر امتیاز را بگیریم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار فجر سپاسی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم خوب ذوب‌آهن را کاملاً آنالیز کردیم. ذوب‌آهن یک تیم صاحب ساختار و تشکیلات خوب است و کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی دارند. علی‌رغم همه مشکلاتی که به لحاظ زمین بازی و تماشاگر داریم و البته مصدومیت زیاد بازیکنان‌مان، هیچ بهانه‌ای برای این بازی نداریم و با تمام قوا و قلب‌مان فردا به زمین می‌رویم تا حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و بیشتر روی ریکاوری بازیکنان تمرکز کردیم. آنها شرایط را می‌دانند و با آنالیز و تحلیل کامل تیم حریف، برای گرفتن حداکثر امتیاز به زمین می‌آیند تا بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی درباره اضافه شدن مصطفی صداقت به کادر فنی این تیم، گفت: او دوست قدیمی ماست. با شرایطی که داریم، تمرکز می‌کنیم که هیچ کار نکرده‌ای برای ما نباشد و روی پتانسیل فنی ایشان حساب کردیم. من درخواست کردم و او آمد که به تیم کمک کند و این مسئله را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم کار شبانه‌روزی ما و همکاران به ثمر بنشیند و بتوانیم در بازی فردا هم نتیجه بگیریم.

سرآسیایی درباره اینکه آیا حضور تماشاگر در این بازی آزاد است یا نه، گفت: قول دادم انرژی منفی ندهم و سنگ هم از آسمان ببارد، فردا باید نتیجه بگیریم و بازیکنانم این را می‌دانند. در یک جمله گفتم که مشکلات هست و بعداً درباره این مسائل بیشتر صحبت می‌کنم. نباید اکنون انرژی مثبت را دریغ کنیم و این مسئله کمک بزرگی به ماست. زمین ما مشکل‌دار است و علیرغم زحمتی که روی آن کشیده‌اند، اما زمین مشکل دارد. ما این زمین را تحمل می‌کنیم که انرژی تماشاگران را داشته باشیم تا انرژی آنها به ما کمک کند، اما این مسئله هنوز به نتیجه نرسیده است. این مسئله از حیطه وظایف من خارج است و هر اتفاقی که رخ بدهد، ما محکوم هستیم سربلند از بازی فردا، خارج شویم.

وی درباره اینکه فجر سپاسی مصدومان زیادی داشت و شرایطش چگونه است، گفت: برخی بازیکنان برگشته‌اند و احمد زنده‌روح هم مصدوم بود که هماهنگ کردیم در تهران کارهای خودش را پیگیری کند. چند مصدوم داریم و چند بازیکن هم وصله پینه‌ای به جمع ما اضافه شده‌اند. نمی‌خواهم اسمی ببرم و تمام بازیکنان ما خوب هستند و به ۱۱ بازیکنی که در زمین خواهیم داشت، اعتماد داریم. دنبال یک بازی با کیفیت هستیم و با تمام احترام به تیم خوب مهدی تارتار و ذوب‌آهن، می‌خواهیم حداکثر امتیاز را از این بازی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی درباره اینکه مسئولان به این تیم سر زده‌اند و آیا همدلی برای ماندن فجر سپاسی در لیگ برتر صورت گرفته یا نه، اظهار داشت: شک ندارم، همدلی بزرگی داریم، اما این همدل بودن، بازتاب آن در زمین مشخص می‌شود. ابزار ما زمین و تماشاگر است و با این مسائل باید همدلی ایجاد شود. اگر این مسائل مهیا شود، همدل هستیم،‌ اما زبانی که همیشه همدلی وجود دارد، پای کار باید مشخص شود چند مرده حلاج هستیم و پای کار، همدلی نداشتیم. نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم و ما و بازیکنانم با هر مشکلی، زمین خوب نباشد، از آسمان سنگ ببارد، مصدوم داشته باشیم، باید این مسابقه را ببریم.

سرآسیایی در خصوص اینکه آیا بهتر نیست فجر سپاسی در ضربات ایستگاهی شرایط بهتری را در خط دفاعی داشته باشد که با دو بازیکن تنومند در تیر اول و دوم بیشتر مراقب این تاکتیک باشد تا مانند بازی‌های قبلی از روی ضربات ایستگاهی گلی نخورد، گفت: مسئله‌ای که شما می‌گویید، ضربه ایستگاهی مورد نظر شما ربطی به قد بازیکن یا گل خوردن ما ندارد. در بازی هوادار ضربه مستقیم بود که دروازه‌بان ما توپ را از زیر تیر درآورد و روی ریباند گل خوردیم. این مسئله ربطی به ضربه سر و چیدمان دفاعی نداشتیم. آنچه علم ما می‌گوید، بهترین چیدمان را خواهیم داشت. این را نمی‌توان انکار کرد که ما بیش از ۲۰ هفته است که نبردیم و تیم‌های مقابل ما از نظر روانی، بهتر از ما هستند. هر چقدر با بازیکنان خودمان از نظر روانی کار می‌کنیم، اما باز هم آنها شکننده هستند و این مسئله هم اجتناب ناپذیر است. از تمام علم کم و ابزارمان استفاده می‌کنیم که ابتدا گل نخوریم و بعد بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.