سرمربی فصل آینده تیم فوتبال منچستریونایتد به دنبال اضافه کردن مدافع آژاکس به ترکیب شیاطین سرخ است.

سرمربی فصل آینده تیم فوتبال منچستریونایتد به دنبال اضافه کردن مدافع آژاکس به ترکیب شیاطین سرخ است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که با پایان مأموریتش در آژاکس حالا خود را آماده ماجراجویی جدیدش به عنوان سرمربی منچستریونایتد می‌کند، قصد تقویت این تیم برای فصل آینده را دارد و به این منظور شاگرد پیشین خود را برای حضور در اولدترافورد در نظر گرفته است.

بر اساس گزارش نشریه «تلگراف»؛ اریک تن‌هاخ که به دنبال تقویت خط دفاعی شیاطین سرخ برای فصل آینده است از مدیران این باشگاه انگلیسی خواسته تا لیساندرو مارتینس مدافع آرژانتینی آژاکس را در لیست خریدهای تابستانی خود قرار دهند.

این مدافع آرژانتینی که جایره بازیکن فصل آژاکس را هم به خود اختصاص داد، انتظار می‌رود انتقالش به جمع شیاطین سرخ چیزی در حدود ۳۰ میلیون یورو برای منچستریونایتد هزینه در برداشته باشد. مارتینس ۲۴ ساله یکی از اعضای اصلی خط دفاعی آژاکس در سه فصل گذشته بود و ویژگی‌های لازم برای بازی در سیستم مدنظر تن‌هاخ را دارد. یورین تیمبر دیگر مدافع آژاکس است که منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتنش است، بازیکنی که گفته می‌شود ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۳۵ میلیون یورو است.

منچستریونایتد که اصلی‌ترین نقطه ضعفش خط دفاعی‌‌اش به شمار می‌رود، در حال حاضر با ۵۸ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است. این کمترین امتیاز کسب شده توسط شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس است. من‌یونایتد با دریافت ۵۶ گل، بیشترین گل دریافتی در تاریخ لیگ برتر را داشته و به طور مشترک در رده شانزدهم بدترین خط دفاعی فصل جاری این رقابت‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.