کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد بازی لغو شده شهید قندی و نود ارومیه اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد بازی لغو شده شهید قندی و نود ارومیه اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های عقاب تهران و نود ارومیه برگزار و از سوی یحیی بهاری، مدیرعامل تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، داور رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قطعی است.

حجت پیروزفر، مربی تیم نود ارومیه به دلیل بدرفتاری در قبال داور ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قطعی است.

تیم نود ارومیه به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری به جریمه نقدی ۷۰ میلیون ریالی محکوم شد.

* مسابقه تیم‌های کیان اراک و یزدلوله برگزار شد که تخلفاتی از سوی سجاد شکوه بازیکن تیم یزد لوله به‌خاطر بدرفتاری مقابل داور رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قطعی است.

تیم یزدلوله به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم‌های آریو اسلامشهر و جوان نوین ساری برگزار و از سوی هانی اسماعیلی تدارکات تیم جوان نوین ساری تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور بازی رخ داد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم آریو اسلامشهر به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم‌های فوتسال گهر زمین سیرجان و پاس تهران برگزار و تیم پاس تهران به دلیل درگیری بازیکنان تیمش با تیم مقابل به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم گهر زمین سیرجان به دلیل پرتاب بطری از سوی تماشاگرانش و بازیکنان تیم به سمت تیم مقابل و داشتن ۳ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

حسین افضلی، سرمربی تیم گهر زمین سیرجان به خاطر رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اسماعیل گل دوست، عوامل تیم گهر زمین سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی که موجب بی‌نظمی در مسابقه و با دستو موقت کمیته انضباطی مواجه شد، به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت محروم و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی با صدور این رای، از قرار دستور موقت صادره رفع اثر می‌شود. این رای از حیث محرومیت قابل تجدیدنظر است.

فرید سهیلی، بازیکن تیم پاس تهران به دلیل بدرفتاری نسبت به سرمربی تیم مقابل که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به دو جلسه از همراهی تیم خوب با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و ورود به محل برگزاری مسابقات تیم محروم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های شهید قندی یزد و نود ارومیه که قرار بود روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شود که به دلیل عدم برگزاری این دیدار توسط تیم شهید قندی یزد، این تیم با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام شد و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.