مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در خصوص قهرمانی این تیم و انتقاداتی که به سبک پنالتی گرفتن او مطرح است، اظهار نظر کرد.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در خصوص قهرمانی این تیم و انتقاداتی که به سبک پنالتی گرفتن او مطرح است، اظهار نظر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی که فصل درخشانی را با پورتو سپری کرد و با به ثمر رساندن ۲۰ گل و ثبت ۱۳ پاس‌گل نقش پررنگی در قهرمانی آبی‌وسفیدپوشان بندر پورتو داشت، در گفت‌وگو با روزنامه «ژورنال دِ نوتیسیاس» پرتغال گفت: فکر می‌کنم فصل خیلی خوبی داشتم. من هرگز به هیچ‌کس یا هیچ تیمی بی‌احترامی نکردم اما برخی افراد از باشگاه‌های دیگر به من بی‌احترامی کردند. من هرگز به این بی‌احترامی‌ها پاسخ ندادم. فکر می‌کنم تنها به خاطر اینکه برای پورتو بازی می‌کنم، مورد انتقاد قرار گرفتم. آنها طارمی را مورد انتقاد قرار ندادند، بلکه از پورتو انتقاد کردند.

وی همچنین درباره انتقادهایی که به او در گرفتن پنالتی از رقبا مطرح است، اظهار داشت: این سبک بازی من است. مدافعان باید به هنگام ضربه زدن هوشیار باشند. تقصیر من نیست که زودتر توپ را لمس می‌کنم و بعد روی من خطا می‌شود. وقتی خطایی در محوطه جریمه رخ می‌دهد، پنالتی است. تمامی ضربات پنالتی هم توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) مورد بررسی قرار می‌گیرد و من مسئولیتی در قبال آنها ندارم. داوران پنالتی را گرفتند و VAR هرگز با تصمیم آنها مخالفت نکرد.

مهاجم ایرانی پورتو که این فصل در ۴۷ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۴ گل برای این تیم به ثمر رساند و ۱۷ پاس‌گل هم ساخت، در پایان در خصوص قطعی شدن قهرمانی پوروتو در خانه بنفیکا با کسب تساوی یک - یک خاطرنشان کرد: جایی بهتر از آنجا برای قطعی شدن قهرمانی‌مان وجود نداشت و باید بگویم این فوق‌العاده بود. شکست دادن بنفیکا در کورس قهرمانی آن هم در ورزشگاه خانگی‌شان ثابت کرد که ما بهترین تیم هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.