به نظر می‌رسد ماشین گلزنی بایرن مونیخ مصمم است که به بارسلونا ملحق شود.

به نظر می‌رسد ماشین گلزنی بایرن مونیخ مصمم است که به بارسلونا ملحق شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که به اطلاع باشگاه بایرن مونیخ رسانده که قصدی برای تمدید قراردادش ندارد، از بارسلونا به عنوان مقصد بعدی او یاد شده است. در سوی دیگر مدیران باشگاه بایرن مونیخ روی حفظ ماشین گلزنی خود تأکید دارند، حتی اگر به قیمت از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده باشد. با این وجود در صورتی که مدیران بایرن مونیخ بتوانند جایگزین مناسبی برای این مهاجم لهستانی پیدا کنند، با جدایی او موافقت خواهند کرد و در این راستا گفته می‌شود باشگاه بایرن با مدیر برنامه‌های عثمان دمبله در حال مذاکره است.

نشریه «بیلد» در تازه‌ترین خبر گزارش داد؛ لواندوفسکی ۳۳ ساله در رختکن بایرن مونیخ تماسی تلفنی دریافت کرده و سپس شروع به صبحت به زبان لهستانی کرده است و هم‌تیمی‌هایش از صحبت‌های او تنها واژه «باشگاه بارسلونا» را متوجه شده‌اند. نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم در شماره امروز خود مدعی شد؛ لواندوفسکی تنها می‌خواهد برای بارسا بازی کند و تنها به پیشنهاد این باشگاه گوش فرا خواهد داد.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا که مدعی شده باشگاه بایرن مونیخ به او پیشنهادی برای تمدید قرارداد ارائه نداده و به همین خاطر تصمیم به ترک این تیم گرفته است، ادعایی که مدیران باشگاه بایرن مونیخ رد می‌کنند، تاکنون در ۳۷۴ بازی، آمار ۳۴۴ گل زده و ۷۲ پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.