باشگاه مس سونگون که یک ماه پیش علی صانعی را به عنوان سرمربی تیم فوتسال خود انتخاب کرده بود، شب گذشته به صورت رسمی از قطع همکاری با این مربی خبر داد!

به گزارش خبرنگار مهر، یک ماه پیش بود که باشگاه مس سونگون اعلام کرد علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بزرگسالان و تیم فوتسال جوانان ایران را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرده است.

صانعی بعد از دلخوری از کمیته فوتسال به خاطر عدم توجه به تیم جوانان و عدم پرداخت مطالبات دو سال گذشته‌اش، به امید شروع فصل جدیدی از دوران کاری راهی مس سونگون شد؛ تیمی که فصل گذشته و بعد از چهار سال قهرمانی متوالی عرصه را به گیتی پسند واگذار کرد و به دنبال این بود که با سرمربیگری صانعی و مدیریت فنی حسین شمس دوباره عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

صانعی و شمس بعد از ارائه برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه کرده و جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر را در دستور کار قرار دادند اما بعد از گذشت دو هفته، اختلافات داخلی در باشگاه و شرکت مس عرصه را بر صانعی تنگ کرد و در نهایت منجر به قطع همکاری با این مربی شد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد گزینه هیات مدیره باشگاه مس برای هدایت تیم در فصل آینده در ابتدا جواد اصغری مقدم بوده است و بعضی از اعضای هیات مدیره حتی مذاکراتی با مربی سابق تیم‌های کراپ الوند و سن ایچ ساوه انجام دادند اما مذاکره و توافق با صانعی از سوی محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس صورت گرفت و باعث ایجاد اختلاف نظر بین اعضای هیات مدیره شد.

پس از معرفی صانعی، فشارها بر روی مدیرعامل باشگاه مس بابت این تصمیم افزایش یافت و در نهایت به بهانه «بومی گرایی» و شعار استفاده از پتانسیل‌های بومی، اسماعیل تقی پور به عنوان سرمربی جدید تیم مس انتخاب شد تا صانعی بدون آنکه حتی برنامه‌های تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید را کامل کند، از هدایت مس کنار برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.