فدراسیون فوتبال کانادا به اظهارنظر نخست‌وزیر این کشور درباره بازی دوستانه با ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد مصمم به برگزاری بازی دوستانه با ایران است.

فدراسیون فوتبال کانادا به اظهارنظر نخست‌وزیر این کشور درباره بازی دوستانه با ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد مصمم به برگزاری بازی دوستانه با ایران است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساندرا گیج مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال کانادا در واکنش به اظهارنظر جاستین ترودو نخست‌ وزیر کانادا که گفته «دعوت فدراسیون فوتبال کانادا از ایران برای انجام بازی دوستانه در ونکوور ایده خوبی نبود و برگزارکنندگان این دیدار باید توضیح دهند که چرا به دنبال برگزاری آن هستند»، گفت: ما در فدراسیون فوتبال کانادا به قدرت ورزش و توانایی آن برای گرد هم آوردن افراد با پیشینه و عقاید سیاسی مختلف برای یک هدف مشترک اعتقاد داریم. ایران یکی از ۳۲ تیم شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و فدراسیون فوتبال کانادا از تمامی پروتکل‌های بین‌المللی در برگزاری این مسابقه پیروی می‌کند. روی آماده‌سازی تیم ملی مردان‌مان برای رقابت در صحنه جهانی متمرکز هستیم».

تیم‌های کانادا و ایران طبق توافق صورت گرفته بین فدراسیون فوتبال دو کشور، قرار است در دیداری دوستانه در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در شهر ونکوور به مصاف هم بروند. این اولین بازی دوستانه تیم تحت‌هدایت دراگان اسکوچیچ در مسیر آماده‌سازی برای حضور در جام جهانى ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )