مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو اعتقاد دارد که این تیم مشکل فنی نداشته و به دلیل بدشانسی نتیجه نمی‌گیرد.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو اعتقاد دارد که این تیم مشکل فنی نداشته و به دلیل بدشانسی نتیجه نمی‌گیرد. فردین رابط در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر پیکان گفت: متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. خیلی تلاش کردیم تا به گل برسیم. درست است که گل مساوی را زدیم اما چند موقعیت خوب دیگر را از دست دادیم و می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در خصوص اینکه برخی سقوط شهر خودرو را قطعی می‌دانند، عنوان کرد: روی کاغذ شرایط سختی داریم ولی نمی‌توانیم ناامید باشیم. تیم ما واقعا بدشانسی می‌آورد و همه دیدند در بازی‌های اخیر چگونه در حالی که مستحق برد بودیم امتیاز از دست دادیم. مشکل فنی نداریم و خوب بازی می‌کنیم ولی بدشانس هستیم. ۳ بازی سخت با پرسپولیس، سپاهان و فولاد داریم و این بازی‌ها حکم مرگ و زندگی را برایمان دارد. باید بجنگیم و خوب امتیاز بگیریم تا در لیگ بمانیم.

رابط در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: بازیکن قرضی استقلال در شهر خودرو هستم و بابت قهرمانی استقلال خوشحالم. کمترین حق استقلال، کسب یک جام زلال‌تر از آب بود که خوشبختانه به آن رسید.

مهاجم شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل بعد به استقلال برمی‌گردد؟» گفت: اگر مرا بخواهند برمی‌گردم و بازی در استقلال برایم افتخار است. اگر هم این شرایط ایجاد نشد برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )