سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در صدد تقویت کادر فنی خود قبل از جام جهانی است، گفت: شرایط ما از نظر تعداد «فیفادی» با سایر کشورها مشابه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ عصر امروز دوشنبه بعد از برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

اسکوچیچ ابتدا در خصوص عمل جراحی اش که اخیراً در کرواسی انجام داده بود، گفت: همه چیز خوب است. چند سال منتظر انجام این عمل بودم. خوشبختانه موفقیت آمیز بود و مشکلی نیست.

وی درباره جلسه اش با حمید استیلی در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: جلسه درباره بهترین کارهایی بود که می‌توانیم برای آماده سازی تیم ملی انجام بدهیم. درباره بعضی از نظرات و سازماندهی اردو و کمپ بعدی بحث کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اضافه شدن دو مربی جدید به کادر فنی تیم ملی و احتمال ادامه کار با دستیاران قبلی یادآور شد: بله همینطور است. این روزها در این مورد صحبت می‌کنیم. همینطور ایده‌ای برای تقویت کادر فنی دارم.

اسکوچیچ در خصوص رویارویی با کانادا گفت: این بهترین تیم ممکن برای ما در این زمان بود زیرا درخواست انجام بازی با بهترین حریف شبیه به حریفانمان در جام جهانی را داشتم.

سرمربی تیم ملی درباره تعداد کم «فیفا دی» قبل از جام جهانی اظهار کرد: نگاه کنید؛ شرایط ما با تیم‌های دیگر مشابه است. می‌توانیم درباره اینکه از این موضوع راضی هستم یا نه بحث کنیم ولی داشتن دو پنجره فیفادی برای سایر تیم‌ها هم همینطور هستند. من این جام را با جام‌های جهانی قبل مقایسه نمی‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )