سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد، کادر فنی این تیم به‌زودی تقویت خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد، کادر فنی این تیم به‌زودی تقویت خواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از بازگشت به تهران برای برگزاری جلسه به فدراسیون فوتبال رفته بود درباره شرایطش پس از عمل جراحی که انجام داده بود، گفت: همه چیز خدا را شکر خوب است. چند سالی بود که منتظر بودم این عمل جراحی را انجام بدهم، الان فرصت آن شد و این عمل را با موفقیت انجام دادم و مشکل خاصی ندارم.

وی در مورد جلسه‌اش در فدراسیون فوتبال با حضور حمید استیلی، اظهار داشت: جلسه درباره این بود که روند آماده‌سازی تیم ملی برای اردوی بعدی چطور دنبال شود. یکسری نکات مطرح شد و نقطه نظرات دوستان را شنیدیم. جلسه امروز فقط درباره اردوی آماده‌سازی تیم ملی بود.

سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه صحبت از حضور دو دستیار خارجی در کادر فنی‌اش است، گفت: در این یکی دو روز بیشتر در مورد کادر فنی‌ام صحبت خواهم کرد و این کادر تقویت خواهد شد.

اسکوچیچ راجع به بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کانادا، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بهترین گزینه ممکن برای آماده‌سازی ما جهت حضور در جام جهانی، تقابل با کانادا بود که این دیدار تدارکاتی هماهنگ شد و با این تیم یک بازی دوستانه خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «تعداد کم بازی‌های تیم ملی در فیفادی‌ها نگران‌کننده نیست؟»، گفت: اگر از من بپرسید که از این شرایط و تعداد پنجره‌های فیفا برای آماده‌سازی تیم ملی راضی هستم یا نه، می‌توانم صحبت کنم، اما اینکه فقط دو پنجره فیفادی داریم، برای همه تیم‌ها یکسان است.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا از شرایط موجود راضی هست یا نه، تصریح کرد: نمی‌توان با جام‌های جهانی قبلی مقایسه کرد و این جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )