مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به موضوع بازنشستگی‌اش واکنش عجیبی نشان داد و حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به موضوع بازنشستگی‌اش واکنش عجیبی نشان داد و حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت در خصوص قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر هندبال بانوان گفت: دهه ۸۰ دهه افتخار و دهه طلایی هندبال سپاهان بود. در آن زمان سپاهان بیشترین قهرمانی، لژیونر و ملی پوش را داشت ولی از سال ۹۰ تا ۹۹ دچار نوساناتی شد. با حضور در باشگاه از سال قبل و با حمایت اعضای هیئت مدیره که برخی از بزرگان هندبال هستند، توجه ویژه‌ای به موضوع هندبال، مدارس و آکادمی هندبال و ارتقای دانش مربیان و اعزام آنها به کلاس های بین المللی و استفاده از مدرسان بین‌المللی در اصفهان انجام دادیم و نتایج خوبی کسب شد.

وی افزود: سخت‌ترین و طولانی‌ترین لیگ هندبال را دختران و پسران ما با افتخار پشت سر گذاشتند و امیدوارم شروع مجددی برای هندبال سپاهان باشد، چون که سپاهان سال‌ها پرورش دهنده بهترین بازیکنان هندبال بوده و ما هم در بخش خانم‌ها به رسالت خود آگاه هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: مجددا به هندبال ملی به هر دو بخش کمک‌ و هم‌دوش فدراسیون و هیئت اصفهان برای رشد این رشته تلاش می‌کنیم. هندبال به عنوان یک رشته ماندگار در فولاد سپاهان مطرح و ماندگار است.

وی درباره درباره تعطیلی رشته‌هایی مثل بسکتبال، والیبال و فوتسال در باشگاه سپاهان گفت: رشته‌های ما برای سال ۱۴۰۱ توسط هیئت مدیره و‌ کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت. در هندبال، فوتبال، تیروکمان، تیراندازی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری و والیبال در هر دو بخش زنان و مردان و ووشوی بانوان و رشته‌های متعدد در بخش استانی، کارگری و قهرمانی حضور فعال داریم و همه آنچه باید در ورزش انجام شود برای ما مشخص شد. همواره در سپاهان هندبال را داشتیم و خواهیم داشت.

مدیرعامل سپاهان افزود: در بسکتبال امسال حضور نداریم. هیئت مدیره به جهت اینکه ذوب آهن ساختار خوبی در بسکتبال دارد در نظر گرفت کار موازی نکنیم و دنبال تقویت رشته‌هایی باشیم که کمتر به آنها پرداخته شده است. نظر هیئت مدیره در رشته والیبال حضور تیم سپاهان در لیگ جوانان و لیگ یک است.

ساکت در پاسخ به این سؤال که نامه‌ای با عنوان ممنوعیت حضور بازنشستگان در فولاد مبارکه رسانه‌ای شده و این در حالی است که شما به دلیل بازنشستگی از فدراسیون فوتبال جدا شدید ولی در سپاهان کماکان مشغول هستید، گفت: اینها سؤالات حاشیه‌ای است؛ در مورد ورزش از من بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.