تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر سپاهان شکست خورد تا شانس قهرمانی در لیگ را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سپاهان به پایان رسید.

محمد نژاد مهدی (۳۶) و سجاد شهباززاده (۴۸) برای سپاهان و علی نعمتی (۸۲) برای پرسپولیس در این مسابقه گلزنی کردند تا پرسپولیس با این شکست، در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر جام قهرمانی را از دست بدهد و استقلال به این عنوان برسد.

این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی در زمین بی طرف و در شهر سیرجان برگزار شد. در نیمه اول، سپاهان بازی بهتری را به نمایش گذاشت و حتی در دقیقه ۱۹ تیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد. ادامه بازی هجومی سپاهان به گل برتری این تیم در دقیقه ۳۶ ختم شد.

بعد از این گل، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد و علیرضا ابراهیمی جای او را گرفت.

در نیمه دوم و در همان دقایق ابتدایی، سپاهان روی اشتباه عجیب و تکراری حامد لک توسط سجاد شهباززاده به گل دوم رسید تا کار برای سرخپوشان سخت بشود. تلاش شاگردان یحیی گل محمدی برای جبران نتیجه تنها یک بار و در دقیقه ۸۲ جواب داد و علی نعمتی توانست گل نخست را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

با این حال پرسپولیس در نهایت بازنده از زمین خارج شد تا با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند و قهرمانی لیگ را از دست بدهد. استقلال با ۶۳ امتیاز قهرمان زودهنگام لیگ برتر شد و سپاهان هم با ۵۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )