سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دوست ندارند تیم‌های خوب و دارای ساختار مانند ذوب‌آهن که امکانات و عملکرد خوبی دارند، موفق شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دوست ندارند تیم‌های خوب و دارای ساختار مانند ذوب‌آهن که امکانات و عملکرد خوبی دارند، موفق شوند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تارتار بعد از تساوی صفر-صفر ذوب‌آهن اصفهان مقابل تراکتور تبریز گفت: شرایط روحی خوبی ندارم، اما به احترام شما خبرنگاران به نشست خبری آمدم. نمی‌دانم چرا این اتفاقات برای ذوب‌آهن و من رخ می‌دهد. چند سالی است که این اتفاقات برای ذوب‌آهن می‌افتد. در نشست خبری قبل از بازی گفتم ما تیم پوست‌کلفتی هستیم که در اینجای جدول (رتبه دهم) هستیم. اگر حق ما را داده بودند، برای سهمیه می‌جنگیدیم.

وی خطاب به رئیس کمیته داوران گفت: جناب افشاریان! ما راضی نیستیم پس از هر بازی، داور و کمک داور بازی ما را چند هفته محروم کنی. داوری را برای دیدار ما انتخاب کن که اشتباه نکند. تحمل این همه اشتباه نداریم. داوری که به سمت وسط زمین رفتی و به‌درستی گل اعلام کردی؛ چرا برگشتی؟ آیا می‌توانی پاسخ این‌همه حق‌خوری را نسبت به این همه بازیکن و مربی بدهی؟ فکر نمی‌کنم.

«این داور را که گل ما را برگرداند، به خدا واگذار می‌کنم». سرمربی ذوب‌آهن ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خدا می‌داند چگونه تقاص ما را بگیرد. ذوب‌آهن از همه نظر تیم برتر زمین و مسلط بر بازی بود. تراکتور هم بازیکنان بزرگ و مربیان خوبی دارند. به آنها خسته نباشید می‌گویم، اما تیم ما امروز حداقل باید در رتبه هفتم قرار می‌گرفت. اگر اشتباهات دیگر داوری را هم محاسبه کنیم، الان باید برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم.

تارتار با تمجید از باشگاه ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم دوست ندارند تیم‌های خوب و دارای ساختار مانند ذوب‌آهن که امکانات و عملکرد خوبی دارند، موفق شوند و این از مشکلات فوتبال ماست. نباید در حق تیمی به این خوبی، با این ساختار، مدیریت، نیروی انسانی و هوادار اجحاف شود. نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم، اما باید فکری کرد. با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، شائبه بسیار شدید و البته درستی برای ما ایجاد می‌شود که آن را سه، چهار کمک داور رقم زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.