کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار فولاد و استقلال حساس‌ترین بازی برای آبی پوشان خواهد بود گفت: فولاد خوزستان می‌تواند کلید قهرمانی استقلال در این فصل باشد.

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار امروز شنبه استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: بازی‌های فولاد و استقلال همیشه دیدنی بوده است و مطمئناً این بار حساس‌تر از قبل خواهد بود. جواد نکونام سرمربی فولاد و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال دو پیشکسوت استقلال هر دو محبوب هواداران استقلال هستند و روزی هم با یکدیگر هم بازی بوده اند.

وی ادامه داد:با شرایطی که استقلال در جدول دارد فولاد کلید قهرمانی استقلال در این دیدار خواهد بود. اگر آبی‌ها بتوانند این بازی را با برد به پایان برسانند می‌توان گفت که قهرمانی شان قطعی شده است اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد و نتیجه دیگر رقم بخورد هواداران استقلال باید منتظر بازی‌های آینده تیم محبوبشان باشند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: هر دو تیم نفرات خوبی دارند. بازیکنان تأثیرگذار و با تجربه، خط حمله هر دو تیم در لیگ امسال عملکرد قابل قبولی داشته اما اعتقاد دارم هر تیمی که میانه میدان را از آن خود بکند برنده این بازی حساس خواهد بود. دو تیم هافبک‌هایی دارند که می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در این بازی داشته باشند و با شرایطی که هر دو تیم از لحاظ بازیکن دارند فکر می‌کنم بیشتر زمان بازی در میانه میدان باشد.

وی در خصوص انتقاداتی که از فرهاد مجیدی به دلیل تغییرات زیاد در ترکیب گرفته می‌شود گفت: سرمربی تیم بیشتر از همه ما به عملکرد و نوع تمرین بازیکنانش واقف است. او می‌داند که چه بازیکنی آماده است و چه بازیکنی در شرایط ایده آل قرار ندارد. بنابراین اوست که باید نفرات اصلی را به میدان بفرستد البته تا به اینجای کار تعویض‌های او بسیار مثبت بوده و مقابل پدیده هم دیدیم که آرمان رمضانی در دقایق پایانی به میدان آمد و توانست تعویض طلایی فرهاد مجیدی باشد. بنابراین نمی‌توانیم از مجیدی ایرادی بگیریم زیرا او پاسخگوی تمامی اتفاقاتی است که در زمین رخ می‌دهد.

پیشکسوت استقلال در پایان با ابراز رضایت از حضور خوب هواداران استقلال در ورزشگاه گفت: به اعتقاد من یکی از عوامل اصلی پیروزی استقلال در دیدار برابر پدیده، هواداران بودند. حمایت و فشاری که آنها در دقایق پایانی آوردند باعث شد تا بازیکنان استقلال نیروی بیشتری گرفته و با قدرت بیشتری به کارشان ادامه دهند ضمن اینکه نباید از عملکرد خوب این مربی بدنساز تیم هم به سادگی بگذریم. دکتر نوشادی عملکرد فوق العاده ای داشته و در حالی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم می‌بینیم که آبی پوشان همچنان همانند اوایل فصل از لحاظ بدنی آماده هستند و عملکرد فوق العاده ای در طول این فصل از خود به جای گذاشتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )